Działania w social media prowadzisz nie od wczoraj? Doskonale, przyjrzyjmy się które były najskuteczniejsze, do kogo udało się dotrzeć i kogo zachęcić. Prześledzimy które treści dotarły do odbiorców, a które gdzieś się… rozmyły.
Audyt kanałów marki w moim wydaniu to:
podsumowanie i ocena tego, co Twoja firma dotychczas publikowała w internecie
audytem mogę objąć:
fanpage na Facebook-u
stronę www (treści i budowę)
newsletter
konto na Instagramie
oceniam:
treści, formę i dopasowanie kanałów
ruch i zachowania odbiorców w kanałach (na podstawie dostępnych statystyk)
przekaz, jaki dostarczasz potencjalnym klientom
w podsumowaniu wskazuję co warto kontynuować, a co zmienić
Co zyskasz dzięki audytowi kanałów Twojej marki:
poznasz silne i słabe strony swojej komunikacji
dowiesz się, czy Twoje działania idą w dobrym kierunku i co warto zmienić
skoncentrujesz się na najbardziej adekwatnych formach komunikacji
uporządkujesz kolejne działania
Kiedy robić audyt kanałów marki?
chcesz uporządkować lub rozwinąć swoją strategię działań online? do tego trzeba ocenić jak komunikacja działała dotychczas
masz swoją strategię promocji? audyt umożliwi Ci sprawdzenie w jakim miejscu jesteś
dużo czasu lub pieniędzy poszło na ostatnie działania? podsumujmy je, aby wyciągnąć jak najwięcej wniosków na przyszłość
planujesz nową falę działań reklamowych na Facebooku? najpierw przyjrzyjmy się co warto kontynuować, a co odpuścić
Jak przebiega audyt kanałów marki
przeglądam informacje o Twoim biznesie i Twoje działania w social mediach
krótko konsultuję z Tobą (telefonicznie) jak dotychczas przebiegała komunikacja marki online i jaki był jej cel
ustalamy, które z kanałów Twojej marki mam oceniać (w zależności od wariantu)