Audyt kanałów Twojej marki

Działania w social media prowadzisz nie od wczoraj? Doskonale, przyjrzyjmy się które były najskuteczniejsze, do kogo udało się dotrzeć i kogo zachęcić. Prześledzimy które treści dotarły do odbiorców, a które gdzieś się… rozmyły.

Audyt kanałów marki w moim wydaniu to:

  • podsumowanie i ocena tego, co Twoja firma dotychczas publikowała w internecie
  • audytem mogę objąć:
    • fanpage na Facebook-u
    • stronę www (treści i budowę)
    • newsletter
    • konto na Instagramie
  • oceniam:
    • treści, formę i dopasowanie kanałów
    • ruch i zachowania odbiorców w kanałach (na podstawie dostępnych statystyk)
    • przekaz, jaki dostarczasz potencjalnym klientom
  • w podsumowaniu wskazuję co warto kontynuować, a co zmienić

Co zyskasz dzięki audytowi kanałów Twojej marki:

  • poznasz silne i słabe strony swojej komunikacji

  • dowiesz się, czy Twoje działania idą w dobrym kierunku i co warto zmienić

  • skoncentrujesz się na najbardziej adekwatnych formach komunikacji

  • uporządkujesz kolejne działania

Kiedy robić audyt kanałów marki?

  • chcesz uporządkować lub rozwinąć swoją strategię działań online? do tego trzeba ocenić jak komunikacja działała dotychczas
  • masz swoją strategię promocji? audyt umożliwi Ci sprawdzenie w jakim miejscu jesteś
  • dużo czasu lub pieniędzy poszło na ostatnie działania? podsumujmy je, aby wyciągnąć jak najwięcej wniosków na przyszłość
  • planujesz nową falę działań reklamowych na Facebooku? najpierw przyjrzyjmy się co warto kontynuować, a co odpuścić

Jak przebiega audyt kanałów marki

  • przeglądam informacje o Twoim biznesie i Twoje działania w social mediach
  • krótko konsultuję z Tobą (telefonicznie) jak dotychczas przebiegała komunikacja marki online i jaki był jej cel
  • ustalamy, które z kanałów Twojej marki mam oceniać (w zależności od wariantu)
  • dostaję od Ciebie dostępy do statystyk

Interesuje Cię ta oferta?

Napisz do mnie – dopasujemy ją do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Jak komunikuje się Twoja branża i co warto wyciągnąć dla siebie

Czy stać Cię, aby działać
na oślep? Obierz swój kurs

Produkt trzeba sprzedać

Gdy poszukujesz kierunku dalszych działań

Ta strona używa plików cookies, by dostarczać optymalne treści (Polityka prywatności).