Audyt kanałów Twojej marki

Działania w social media prowadzisz nie od wczoraj? Doskonale, przyjrzyjmy się które były najskuteczniejsze, do kogo udało się dotrzeć i kogo zachęcić. Prześledzimy które treści dotarły do odbiorców, a które gdzieś się… rozmyły.

Audyt kanałów marki w moim wydaniu to:

  • podsumowanie i ocena tego, co Twoja firma dotychczas publikowała w internecie
  • audytem mogę objąć:
    • fanpage na Facebook-u
    • stronę www (treści i budowę)
    • newsletter
    • konto na Instagramie
  • oceniam:
    • treści, formę i dopasowanie kanałów
    • ruch i zachowania odbiorców w kanałach (na podstawie dostępnych statystyk)
    • przekaz, jaki dostarczasz potencjalnym klientom
  • w podsumowaniu wskazuję co warto kontynuować, a co zmienić

Co zyskasz dzięki audytowi kanałów Twojej marki:

  • poznasz silne i słabe strony swojej komunikacji

  • dowiesz się, czy Twoje działania idą w dobrym kierunku i co warto zmienić

  • skoncentrujesz się na najbardziej adekwatnych formach komunikacji

  • uporządkujesz kolejne działania

Kiedy robić audyt kanałów marki?

  • chcesz uporządkować lub rozwinąć swoją strategię działań online? do tego trzeba ocenić jak komunikacja działała dotychczas
  • masz swoją strategię promocji? audyt umożliwi Ci sprawdzenie w jakim miejscu jesteś
  • dużo czasu lub pieniędzy poszło na ostatnie działania? podsumujmy je, aby wyciągnąć jak najwięcej wniosków na przyszłość
  • planujesz nową falę działań reklamowych na Facebooku? najpierw przyjrzyjmy się co warto kontynuować, a co odpuścić

Jak przebiega audyt kanałów marki

  • przeglądam informacje o Twoim biznesie i Twoje działania w social mediach
  • krótko konsultuję z Tobą (telefonicznie) jak dotychczas przebiegała komunikacja marki online i jaki był jej cel
  • ustalamy, które z kanałów Twojej marki mam oceniać (w zależności od wariantu)
  • dostaję od Ciebie dostępy do statystyk

Interesuje Cię ta oferta?

Napisz do mnie – dopasujemy ją do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Jak komunikuje się Twoja branża i co warto wyciągnąć dla siebie

Czy stać Cię, aby działać
na oślep? Obierz swój kurs

Produkt trzeba sprzedać

Gdy poszukujesz kierunku dalszych działań