Badanie Twoich klientów

Badanie Twoich klientów – dowiemy się co skłoniło ich do wyboru naszej oferty, jak nas postrzegają i co jest dla nich cenne. Jeśli zapytamy umiejętnie, to odpowiedzi pozwolą  skutecznie docierać do nowych odbiorców.

Co zyskasz dzięki badaniu klientów:

  • pogłębioną wiedzę potrzebną do budowy strategii działań online
  • lepsze poznanie wizerunku marki i motywacji Twoich klientów
  • obiektywny obraz sytuacji
  • odkrycie wyróżników, które faktycznie przyciągają (i które warto promować)

Zbierasz opinie swoich klientów, recenzje na FB? To bardzo dobrze. Można je wykorzystać w planowaniu działań online. Pamiętaj jednak, że pogłębione badanie daje znacznie więcej:

  • bierzemy pod uwagę głos nie tylko tych osób, które wystawiły recenzję czy ocenę
  • pozyskujemy wiedzę niezbędną do skutecznej komunikacji, a to coś innego od monitorowania satysfakcji
  • działasz w większej skali? Badanie to rozszerzenie feedbacku, który dostajesz od swoich sprzedawców lub ocen NPS

Jak przebiega badanie klientów:

  • ustalamy metodę i zakres badania – zależnie od skali i specyfiki Twojej firmy
  • projektuję, uruchamiam badanie lub zlecam realizację zaufanym wykonawcom
  • czuwam nad sprawnym przebiegiem
  • przedstawiam podsumowanie, wyniki i wnioski
  • materiał wykorzystuję przy pracy nad strategią komunikacji online (jeżeli zdecydujesz się na moje wsparcie)

Wartość dodana z Badania Twoich klientów – przykład:

Firma z siecią kilku placówek w Warszawie, stawiająca na wysoką jakość obsługi.

Przed zbudowaniem strategii działań online decydujemy się na pogłębione badanie wśród klientów. Wywiady, w formie rozmów telefonicznych, prowadzi doświadczona badaczka (nie studio ankieterskie). Rozmowy umawia na dogodną dla respondenta porę – nic na szybko. 

Cel to identyfikacja czynników, które zadecydowały o zainteresowaniu marką i zakupie.

Bardzo pozytywnie wyróżnia się jedna z podstawowych usług w pakiecie, która tej pory była traktowana w firmie jako standard i raczej niekomunikowana. Tymczasem dla klientów był to jeden z czynników wiodących. Decydujemy się wykorzystać to w strategii komunikacji. 

Dzięki wiedzy z badania, kolejne kampanie reklamowe opieramy na konkretnym aspekcie, cennym dla odbiorców

INTERESUJE CIĘ WSPÓŁPRACA?

Daj znać – dobierzemy działania do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Jak komunikuje się Twoja branża i co warto wyciągnąć dla siebie

Działasz – tylko ważne czy w dobrym kierunku

Czy stać Cię, aby działać
na oślep? Obierz swój kurs