W kalendarzu zbliża się „Międzynarodowy Dzień Płynów do Mycia Naczyń” lub „Dzień Spadającego Liścia”? Obchodzić je na Facebooku, czy obchodzić je …z daleka?
Inspiracja to kreatywna burza mózgów zakończoną wyborem praktycznego podejścia.
Inspiracje – co dzięki nim zyskasz:
niebanalny, ale realny, pomysł na ciekawą komunikację w social mediach
dodatkowe działanie wykraczające ponad bieżącą aktywność marki
zestaw pomysłów, podany na talerzu
sposoby dotarcia do nowej grupy odbiorców
“onlinowe” uzupełnienie dla akcji, którą planujesz urządzić “w realu”
Jak przebiegają inspiracje:
umawiamy się na rozmowę telefoniczną
przed rozmową dajesz mi znać jaki temat chcesz omówić (orientacyjnie)
przeglądam Twoje treści w social media lub www, żeby poznać kontekst działań
podczas rozmowy urządzamy burzę mózgów i pomagam sprecyzować wybrane pomysły
jeśli mogę Ci pomóc w czymś jeszcze – umawiamy się na kolejne kroki
W ramach inspiracji ze swojej strony:
zaangażuję się w wymyślanie działania
zaproponuję jego przebieg i dobór optymalnych kanałów promocji