O MNIE

Nazywam się Paulina Błajet-Charkiewicz i kocham social media oraz marketing.

W marketingu pracuję od 10 lat. Wspierałam różne branże, w tym: beauty, farmaceutyczną, telekomunikacyjną, gamingową, FMCG, szkoleniową, coachingową.

W 2019 założyłam własną działalność – Marketingowe Inspiracje. Pracuję ze startującymi biznesami oraz firmami o dłuższej obecności na rynku.

🌟 Moją misją jest wspieranie kobiecych biznesów w rozwoju i pozyskiwaniu nowych klientów 🌟

Na co dzień widzę wiele wspaniałych firm, których największym problemem jest to, że za mało ludzi o nich wie. Pomagam to zmienić – budować strategięreklamować biznes. Od pierwszych kroków promocji w sieci, po złożone kampanie wizerunkowo-sprzedażowe.

Wyróżnikiem moich strategii jest to, że opieram je na badaniu potrzeb klientów Twojej firmy i potencjalnych odbiorców. Tym aspektem zajmuje się mój mąż – Jan Charkiewicz, który badaniami zajmuje się od kilkunastu lat.

Zawsze dobieram rozwiązania indywidualnie. Stawiam na współpracę.

Z przedsiębiorcami współpracuję długoterminowo, lub przy pojedynczych kampaniach, oraz udzielam konsultacji.

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco. Zapisz się na inspirujący Newsletter.
Tu dowiesz się jak skutecznie działać online.

Coś o mnie prywatnie? Jestem szczęśliwym ogniwem mojej małej rodzinki, którą tworzę z moim mężem Jankiem i adoptowaną suczką Suzi.

Uwielbiamy wspólne spacery i wyjazdy. Wolny czas staramy się spędzać aktywnie, chociaż do typu sportowca to raczej mi daleko. Uwielbiam jednak jogę i staram się ćwiczyć każdego dnia. Gdy pogoda sprzyja, jeżdżę na moim pięknym rowerze (prezent od męża!).

Kolejna moja pasja to książki. Kiedyś, w czasach studenckich, nawet pracowałam w księgarni. Od tamtej pory mam nawyk wyrównywania książek na wszystkich półkach! Czytam, ale dość wolno, więc staram się starannie dobierać co wpada w moje ręce. Nie skupiam się jednak tylko na książkach naukowo-rozwojowych, bo szukam też w nich zwykłej przyjemności i rozrywki.

Moim ukrytym talentem jest umiejętność uczenia się! Tak uczenie się to talent (na pewno kiedyś napiszę Wam więcej o talentach wg. Gallupa).

Dzięki temu jestem trochę, jak człowiek orkiestra – szczególnie w marketingu. Skończyłam też roczną szkołę graficzną oraz studia coachingowe. Znajomość coachingu pomaga mi nawiązywać współpracę na wyjątkowym, indywidualnym poziomie. Potrafię na prawdę wysłuchać i zrozumieć Twoje potrzeby.

Jesteś zainteresowana wiedzą marketingową? To dla Ciebie stworzyłam na Facebooku grupę Zainspirowana Twoją marką online

W każdą środę o 10:00 live #inspirującykwadrans Zapraszam!

BLOG

Co musisz wiedzieć o swoim kliencie?

Jest kilka podstawowych pytań, od których zaczynam, gdy ustawiam reklamy lub buduję strategię komunikacji firmy. To pytania o profil klienta. Podpowiem Ci, jak dobrze określić grupę docelową i dlaczego „komu sprzedać?” to źle postawione pytanie.

czytaj dalej >
Pierwsza próba rolki 😅 od czegoś trzeba zacząć 😅#reels  #wakacje #wakacje2022 #zabawa #mazury #mazurycudnatury #reelspolska

Pierwsza próba rolki 😅 od czegoś trzeba zacząć 😅

#reels #wakacje #wakacje2022 #zabawa #mazury #mazurycudnatury #reelspolska
...

41 5
Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto?  I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:✅ nowych treści (postów, video) ✅ nowych produktówA potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna! ‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach) 💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️@marketingowe_inspiracje@marketingowe_inspiracje @marketingowe_inspiracje

Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto? I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?

8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣
Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.

No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:
✅ nowych treści (postów, video)
✅ nowych produktów

A potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲

Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.

Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.

Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.

Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️

I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑

Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna!

‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!

🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:
20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach)

💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?

Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️
@marketingowe_inspiracje
@marketingowe_inspiracje
@marketingowe_inspiracje
...

❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą..🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie 😉 Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta..💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz. ☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik..Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba1️⃣ wytrwałości2️⃣ dobrego produktu3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców4️⃣ konsekwencji5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości.🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie..😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje .Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪.To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻.#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna  #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja

❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą.
.
🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie 😉 Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta.
.
💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz.
☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik.
.
Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba
1️⃣ wytrwałości
2️⃣ dobrego produktu
3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców
4️⃣ konsekwencji
5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości
.
🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie.
.
😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu
➡️ @marketingowe_inspiracje
➡️ @marketingowe_inspiracje
➡️ @marketingowe_inspiracje
.
Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪
.
To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻
.
#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja
...

Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!.I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️.Teraz pomyśl:1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz? 4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?.No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯.To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???.Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:A) domyślić sięB) czytać wszystkie jego treściC) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach.❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi....➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces..I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej.Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀.Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️.#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista

Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!
.
I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️
.
Teraz pomyśl:
1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?
2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?
3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz?
4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?
5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?
6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?
7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?
8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?
.
No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯
.
To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???
.
Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:
A) domyślić się
B) czytać wszystkie jego treści
C) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach
.
❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi...
.
➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces.
.
I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej
.
Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀
.
Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️
.
#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista
...

Pierwsza próba rolki 😅 od czegoś trzeba zacząć 😅#reels  #wakacje #wakacje2022 #zabawa #mazury #mazurycudnatury #reelspolska

Pierwsza próba rolki 😅 od czegoś trzeba zacząć 😅

#reels #wakacje #wakacje2022 #zabawa #mazury #mazurycudnatury #reelspolska
...

41 5
Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto?  I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:✅ nowych treści (postów, video) ✅ nowych produktówA potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna! ‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach) 💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️@marketingowe_inspiracje@marketingowe_inspiracje @marketingowe_inspiracje

Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto? I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?

8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣
Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.

No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:
✅ nowych treści (postów, video)
✅ nowych produktów

A potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲

Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.

Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.

Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.

Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️

I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑

Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna!

‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!

🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:
20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach)

💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?

Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️
@marketingowe_inspiracje
@marketingowe_inspiracje
@marketingowe_inspiracje
...

❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą..🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie 😉 Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta..💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz. ☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik..Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba1️⃣ wytrwałości2️⃣ dobrego produktu3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców4️⃣ konsekwencji5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości.🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie..😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje .Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪.To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻.#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna  #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja

❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą.
.
🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie 😉 Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta.
.
💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz.
☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik.
.
Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba
1️⃣ wytrwałości
2️⃣ dobrego produktu
3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców
4️⃣ konsekwencji
5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości
.
🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie.
.
😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu
➡️ @marketingowe_inspiracje
➡️ @marketingowe_inspiracje
➡️ @marketingowe_inspiracje
.
Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪
.
To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻
.
#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja
...

Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!.I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️.Teraz pomyśl:1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz? 4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?.No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯.To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???.Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:A) domyślić sięB) czytać wszystkie jego treściC) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach.❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi....➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces..I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej.Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀.Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️.#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista

Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!
.
I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️
.
Teraz pomyśl:
1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?
2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?
3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz?
4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?
5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?
6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?
7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?
8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?
.
No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯
.
To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???
.
Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:
A) domyślić się
B) czytać wszystkie jego treści
C) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach
.
❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi...
.
➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces.
.
I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej
.
Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀
.
Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️
.
#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista
...

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco. Zapisz się na inspirujący Newsletter.
Tu dowiesz się jak skutecznie działać online.

Opinie

Kasia Olichwier-Bendig
Kasia Olichwier-Bendigkasiaolichwier.pl | Supreme Centrum Edukacyjne
Czytaj więcej
Po miesiącu czarowania Pauliny moja lista subskrybentów wzrosła z 320 osób do 3794 ! 🚀🚀🚀 Jeśli nie chcesz marnować czasu i energii na tworzenie reklam samodzielnie, a wolisz ten czas poświęcić na to, na czym się znasz (kreowanie swoich produktów) 🤩😍 bierz Paulinę. Polecam goooorąco ❤
Natalia Kwiatkowska
Natalia KwiatkowskaPsycholog | Certyfikowany Trener Mocnych Stron Instytutu Gallupa
Czytaj więcej
W dobie tak ekspresowo zmieniających się algorytmów i zasad, jak działają reklamy, Paulina wchodzi cała na biało - jasno i zrozumiale tłumaczy, co i jak.
Julia Turczyńska-Stanoszek
Julia Turczyńska-Stanoszekarchitekt, właściciel JTStudio Biuro architektoniczne
Czytaj więcej
Korzystałam z usług Pauliny w ramach wyzwania przez nią prowadzonego w grudniu i styczniu 😊 i powiem wam szczerze, że w bardzo wielu kwestiach otworzyła mi oczy na rzeczy, które były cały czas pod moim nosem 😊
Dziękuję za super rady i polecam bardzo innym 😊 w szczególności kobietom, które stawiają pierwsze kroki w sieci ze swoimi biznesami 😉
Mariola Kotynia
Mariola Kotyniacoach
Czytaj więcej
Polecam wszystkim współpracę z #Paulina Błajet-Charkiewicz, w swojej pracy jest profesjonalistką.
Jest bardzo skromna jako osoba, za to posiada ogromny zasób wiedzy i umiejętności marketingowej i na temat działań w social media. Ma niesamowitą charyzmę, zna się na tym co robi bardzo dobrze, wkłada w to całe ❤ i potrafi przekazać to co trudne i skomplikowane w prosty i zrozumiały dla Wszystkich język 🙂
Bartek Drzewiecki
Bartek Drzewieckico-founder Piesotto
Czytaj więcej
Pracujemy z Zainspirowana.pl od kilku miesięcy i jesteśmy mega zadowoleni. Pełne zaangażowanie oraz profesjonalne podejście do prowadzonych projektów.
Każda rozmowa z Paulina to masa nowych i ciekawych inspiracji, stąd pewnie nazwa jej firmy 🙂.
Pozdrawiamy, polecamy i życzymy powodzenia!
Milena Jastrzębska
Milena Jastrzębskawłaściciel ORLIŃSCY Salony Optyczne
Czytaj więcej
Zdecydowałam się na stałą współpracę z Pauliną w obszarze strategii marketingowej i reklam w mediach społecznościowych. W efekcie Paulina pokierowała nami na początku, wskazując obszary do pracy i popchnęła nas do działania na właściwych torach.
Polecam współpracę z Pauliną w szerszym zakresie, bo daje ona poczucie spokoju i pewności.
Małgorzata Gumowska
Małgorzata GumowskaCoach Dobrych Relacji
Czytaj więcej
Pracuję z Pauliną od kilku miesięcy. Ta współpraca przynosi wymierne efekty.
Paulina jest bardzo profesjonalna, ma ogromna wiedzę oraz dużą życzliwość i empatię.
Polecam i cieszę się, że Paulina jest w moim zespole
Agnieszka Kostelecka
Agnieszka KosteleckaCommunications Expert | Strategy Director AW
Czytaj więcej
Paulina jest genialnym strategiem mediowym. Myśli kreatywnie, zawsze znajduje i proponuje rozwiązanie - nawet jeśli wymaga ono dużego nakładu jej pracy, potrafi działać efektywnie, jest zawsze "na bieżąco".
Paulina jest też osobą, z którą po prostu dobrze się współpracuje i rozmawia - potrafi słuchać, rozumie potrzeby klientów.
Aga Zagor
Aga ZagorCertyfikowana nauczycielka jogi, terapeutka
Czytaj więcej
Dziękuję za mnóstwo pomysłów i ciekawych rozwiązań. Paulina jest bardzo sympatyczną i profesjonalną osobą, z którą współpraca przyniosła mi mnóstwo dobrych zmian w mojej firmie i marce. Dzięki nim, mogłam bardziej rozwinąć skrzydła.
Paulina, jeszcze raz bardzo ci dziękuję 💛
Barbara Jasińska
Barbara JasińskaLinguistic Atelier by Barbara Jasińska
Czytaj więcej
Miałam przyjemność uczestniczyć w kursie Pauliny na temat lead magnetów. Wreszcie zrozumiałam, o co w tym wszystkim chodzi i zaczęłam pracować nad czymś, do czego nie mogłam się zabrać od lat. W dodatku na warsztatach atmosfera była tak przyjemna, że z niecierpliwością czekałam na kolejne spotkania. Kurs się skończył, ale nie skończyła się moja współpraca z Pauliną, czekam na kolejne warsztaty.
Marzena Pawełczyk
Marzena PawełczykWłaścicielka - Studio Czupryńska
Czytaj więcej
Zaczynacie wakacje czy przygodę z marketingiem? Ja próbuję nowych ścieżek, jest to dla mnie podróż w nieznane.
Oto czego doświadczyłam od Zainspirowana.pl: Profesjonalizm. Bardzo duża ilość wiedzy. Czytelne, zrozumiałe przedstawienie skomplikowanych tematów. Ciepła, serdeczna, cierpliwa komunikacja i sposób prowadzenia warsztatów oraz konsultacji.
Mega Dziękuję
Sylwia Ignatowska
Sylwia IgnatowskaWłaścicielka: Akademia Rozwoju Sylwia Ignatowska
Czytaj więcej
Polecam z całego serca współpracę z Pauliną. Profesjonalizm, terminowość, fachowość. Przeprowadzony przez Paulinę audyt otworzył mi oczy na wiele zagadnień, o których wcześniej nawet nie myślałam. Teraz skupiam się na najważniejszych elementach mojego biznesu, a Paulina odciąża mnie w codziennym doglądaniu kampanii na FB, ponieważ zdecydowałam się na stałą współpracę.
Dziękuję Paulina, mam od Ciebie ogromne wsparcie!
Poprzedni
Następny