Pięć mitów o sprzedaży w social media

Często spotykam się z błędnym myśleniem o robieniu biznesu w mediach społecznościowych. W tym wpisie obalam pięć mitów o działaniach marketingowych w social media.

Pięć mitów o sprzedaży w social media

Social media są darmowe

Najbardziej powszechny mit jaki znam. Social media nie są darmowe. Ani dla użytkownika prywatnego, ani dla biznesu. Zarówno małego, jak i dużego.

Prywatnie „płacisz” za uczestnictwo w social mediach, odkrywając (mniej lub bardziej) swoją prywatność, pokazując swoje zachowania i godząc się na reklamy. 

Gdy rozwijasz swój biznes poprzez social media, to nie robisz tego za darmo. Owszem założenie konta jest darmowe. Grupę i fanpage też założysz bez opłat. Ale prowadzenie i promowanie kosztuje.

Reklamując się w social media posługujemy się dwiema walutami. Jedna to pieniądze, druga to czas. Twój czas jest cenny, więc też jest walutą. 

Zrobienie ciekawego zdjęcia na Instagram i dobór hasztagów do niego – to czas. Przemyślenie, napisanie i wybór zdjęcia do posta na FB – też czas. Budowanie zasięgów poprzez dyskusje na grupach – jeszcze więcej czasu.

Z kolei zwiększenie zasięgu Twoich postów, czyli płatna promocja postów – kosztuje pieniądze. Reklama, wykraczająca poza to, co możesz osiągnąć własną aktywnością – też pieniądze. Kampanie na pozyskanie członków grupy, newslettera – również kosztują, tak samo jak kampanie sprzedażowe. Ponadto, wymagają też czasu, bo musisz przygotować to, co będzie promowane z Twojej karty. 

Najpewniej potrzebny Ci będzie mix obu walut. Na samym początku: dużo czasu i co najmniej trochę pieniędzy. Dlatego tak ważna jest przemyślana strategia działania. Żeby te waluty sensownie zainwestować. 

Social media nie sprzedają

Małe i duże firmy nie od wczoraj sprzedają przez social media. Social media zdecydowanie „sprzedają”. Zarówno usługi, jak i produkty. I to na dwa sposoby. 

Po pierwsze social media sprzedają bezpośrednio. Bezpośrednio, czyli jak? W jednym z najprostszych schematów wygląda to tak: Wyświetlenie reklamy -> zainteresowany klika w reklamę -> kliknięciem przechodzi do sklepu -> w sklepie dokonuje zakupu. 

To tak w dużym uproszczeniu, bo te ścieżki mogą być różne. Tak więc dzięki wyświetleniu trafnie dobranej reklamy w social media, dochodzi do sprzedaży w sklepie online. Wiemy to z podglądu (poprawnie skonfigurowanych) statystyk sklepu. 

Na Facebooku mamy panel reklamowy, a w nim ustawienia optymalizacji reklam. Jednym z nich jest ustawienie pod konwersję, którą może być sprzedaż na stronie. Ta konfiguracja służy właśnie do sprzedaży (tylko wystrzegaj się błędów w kampaniach reklamowych).

Social media sprzedają też pośrednio. Budując rozpoznawalność marki czy produktu. Na tej samej zasadzie jak inne reklamy (w prasie, na banerach czy w telewizji), jednak z większymi możliwościami precyzowania odbiorców.

Social media mogą sprzedawać nie tylko w sklepach online. Nie musimy mieć typowego e-shopu, żeby korzystać z benefitów dobrych działań na Facebooku czy Instagramie. Strategię działań w social media można z powodzeniem rozpisać pod sklepy stacjonarne lub pod sprzedaż wymagającą kontaktu z klientem. Wiem, że to działa, bo z niektórymi klientami tak właśnie pracuję  🙂

Wystarczy włączyć reklamy i sprzedaż ruszy

Nie, na ogół tak nie jest. Szkoda, bo wszyscy bylibyśmy milionerami 😉 Inna wersja tego mitu jest taka, że wystarczającą aktywnością marki w internecie jest odpalenie reklam. Nie, na ogół nie.

Nawet zakładając, że do sukcesu brakuje już tylko wyświetleń ładnego banera z produktem, to musisz pamiętać, że reklamowanie się… jest skomplikowane. Dobre ustawienie reklam i uzyskanie konwersji nie jest proste i wymaga zaangażowania oraz wiedzy. Reklamy „się uczą” – np. Facebook potrzebuje trochę czasu żeby zoptymalizować algorytm startującej kampanii. My też się uczymy – poznajemy zachowania i preferencje potencjalnych klientów. 

Na ogół jednak, to nie tuning działań reklamowych okazuje się wyzwaniem. Ten można wykonać stosunkowo łatwo. Sklep, opisy i zdjęcia też można poprawić. O ostatecznej skuteczności sprzedaży zadecyduje Twój produkt – jego dobranie do potrzeb odbiorców (zob.: Co musisz wiedzieć o swoim kliencie). Reklama jest tutaj pośrednikiem. 

Z mojego doświadczenia wynika, że największe wyzwania w reklamowaniu polegają nie na włączeniu i prowadzeniu reklamy, lecz na konieczności powrotu do podstaw. Ponownego przemyślenia założeń marki, gdy: „reklama dociera, jest ruch, ludzie klikają, ale… czemu się nie sprzedaje?”

Dlatego współpracę z klientami często rozpoczynam od określenia misji i wizji, od sprecyzowania potencjalnych klientów oraz wyróżników produktu. Na tym dopiero opieramy działania reklamowe i je doskonalimy.

Social media można w całości oddać komuś do prowadzenia

Niezupełnie. Choć zarabiam na pomaganiu biznesom w social media, to uważam, że to mit.

Social media to prezentacja firmy tak samo ważna jak strona www, czy salon sprzedaży. To często pierwszy obraz Twojej marki, jaki widzą potencjalni klienci.

To Ty prowadzisz biznes, najlepiej znasz swój produkt i klientów. Warto mieć wsparcie z zewnątrz, ale to Ty najlepiej czujesz misję firmy. Więc to Ty musisz nadawać kurs – zarówno produktom/usługom, jak i ich przedstawianiu w sieci.

Nikt lepiej od Ciebie nie wie, co chcesz osiągnąć. Żeby to uzyskać z pomocą mediów społecznościowych, nie możesz się dystansować od ich prowadzenia.

Czasem spotykam się z sytuacją, w której właściciel biznesu oddelegował obsługę mediów społecznościowych w taki sposób, że nie bardzo wie co i dlaczego się tam działo. Jest budżet reklamowy, ale wyniki są nieznane. Wielka szkoda, bo działania w social media są tym efektywniejsze, im regularniej wyciąga się z nich wnioski.

Jeśli decydujesz się na prowadzenie social media na zewnątrz firmy, to zadbaj o dobry przepływ informacji i regularne statusy. Dopilnuj zachowania spójności pomiędzy poszczególnymi kanałami marki, www, newsletterami i sklepem stacjonarnym (jeśli prowadzisz). Na starcie uzgodnij kierunki działań i wymagaj feedbacku od prowadzących Twoje kanały.

Na kanały social media można wrzucić cokolwiek

Można wrzucić cokolwiek, ale lepiej tak nie robić  😉

Czy na witrynie sklepu postawisz cokolwiek? Przypadkowy mem z kotami na stronę główną firmy? A sprzedawca w Twoim sklepie na starcie opowiada historię od czapy, nijak niezwiązaną z ofertą? Marki, które z sukcesami sprzedają przez social media, tego nie robią. Ja też nie radzę.

Po pierwsze: Twoje posty na Facebook-u, zdjęcia i filmiki na Instagramie etc., powinny czemuś służyć. Wzmacnianie wizerunku, promowanie oferty, zaprezentowanie się, budowanie społeczności – dla takich celów warto publikować. Przypadkowymi treściami generujemy tylko szum.

Przy tej okazji, sześć słów o wrzucaniu zdjęć ze stock-ów na Instagram: nie prezentują Twojego biznesu, ani Ciebie

Post na dzień kota, pizzy czy kawy też nie wzmacnia Twojego biznesu. Chyba, że okolicznościowy post jakoś sprytnie połączysz z Twoją działalnością. Ludzie nie chcą obserwować Twojej firmy po to, żeby dowiedzieć się o Światowym Dniu Kota – chyba, że prowadzisz sklep zoologiczny i masz dla kotów specjalny pakiet świąteczny. To co innego, to nieprzypadkowe.

Po drugie: jeśli zależy Ci na jakości, wkładasz w biznes całe serce, to dlaczego miałoby być inaczej w social media? To Twoja wizytówka. Odwiedzający powinien odczuć, że dbasz o swój profil. Wtedy poczuje, że dbasz też o firmę. Tak się buduje zaufanie.

Pomimo lekkości social mediów, bardzo ważna jest estetyka – zarówno tekstów i opisów (formatowanie), jak i zdjęć (kadr, tło, ostrość). Ona buduje zaufanie i dowodzi profesjonalizmu (tylko nie mylmy bycia PRO, z byciem sztywnym 😉 ).

Po trzecie: spójność. Jeśli celem jest wzmacnianie rozpoznawalności lub przywiązanie społeczności, to sprzyja temu spójna oprawa: kolory, grafiki. Takie, które są powiązane z branżą. Tak samo ważna jest spójność pomiędzy kanałami (ale nie identyczność).

Podsumowując – na kanały social media można wrzucać cokolwiek… o ile jest to przemyślane, estetyczne i spójne  🙂

 

Paulina Błajet-Charkiewicz | Zainspirowana.pl

Mam na imię Paulina i kocham social media oraz marketing. Serio! Uwielbiam testować różne rozwiązania i sprzedawać. Uwielbiam też pomagać ludziom i chętnie pomogę Tobie i Twojemu biznesowi!

Skąd brać fotki do social mediów? 🌟 .Ostatnio brałam udział dyskusji na Clubhouse w pokoju @contentcreatorpl , gdzie zrobiłyśmy sobie wzajemny, szybki audyt kont na Instagramie..Było mi mega miło bo dziewczyny powiedziały, że moje konto jest pozytywne, energetyczne i jest na nim mnóstwo fajnych zdjęć 🙈.To skąd brać te zdjęcia? Mam dla Was 4 propozycje:.➡️ 📸 1) sesja wizerunkowa z fotografem - takie zdjęcia przydadzą się na www czy jako główne zdjęcia do sm. Wstawiam je też co jakiś czas tu na Insta. Z tą sesją działałam z  @agabak_fotorelacje i było też profesjonalne przygotowanie włącznie z makijażem i włosami od @studiojaniszewska.➡️ 🎊 2) sesja lifestylowa - zdjęcia w moim mieszkaniu, w codziennym klimacie, ale robione przez profesjonalnego fotografa (Warszawa i Łódź-  polecam @zgierka.pl ) - Martyna pomogła mi uchwycić momenty, które ciężko jest objąć komórką lub których nie chciał mi zrobić mój #instahusband ;) fotki idealne do social mediów.➡️ 👫🏻 3) fotki zrobione przez wspomnianego męża - nie jest łatwo, czasem grozi rozwodem ;) jednak @yan.ex dzielnie realizuje moje pomysły i sam ma mnóstwo pomysłów - te fotki są właśnie często #naluzie - tak jak dzisiejszy tytuł #wyzwaniekfs od @kobiecafotoszkola - te fotki nadają klimatu i takiej mojej energii do feedu.➡️ 💡 4) fotki, które robie ja sama - selfie, ale też różne kadry :) uwielbiam robić zdjęcia i z chęcią je potem wykorzystuję tu na insta. Przecież nie wszystko musi być okraszone moją twarzą ;) a ile to dodatkowego contentu.Opcji jest dużo :) najlepiej się nimi bawić, mieszać. Jeśli uprzemy się na mega profesjonalne zdjęcia to🔹️ a) będzie nas to sporo kosztować🔹️ b) wciąż będzie nam brakowało zdjęć pod różne tematy🔹️ c) szybko może nasz feed stać się nudny i sztampowy.💬 A Ty skąd bierzesz zdjęcia na swój Instagram? Czy wrzucasz takie na luzie czy jeszcze się wahasz nad takim kierunkiem?.Jestem mega ciekawa Twojej opinii ⬇️.#wyzwaniekfs4 #dziewczynykfs #kobiecybiznes #kobietykfs #kobiecafotoszkoła #luźnaguma #mojbiznes #instawyzwanie #instawtorek_kfs #pracazdalna #pracazdomu #mojbiznes #sesjabiznesowa #sesjazdjeciowa #uśmiech #houseforrest #wplenerze #morsowałam
239 21
Czy trzeba pokazywać w Internecie swoją prywatność? 🌟.Pytanie zadała mi E., która chciała zacząć działać w sieci, ale bardzo bała się pokazywania swojej prywatności. Długo zastanawiałam się, jak odpowiedzieć..Bo oczywiście, że nie trzeba! Warto jednak doprecyzować co rozumiemy przez prywatność. Dla jednej osoby będzie to rodzina, dla innej czas wolny, a dla jeszcze innej - własny wizerunek..Na początku zastanów się, gdzie leżą granice Twojej prywatności. Jeśli chcesz działać regularnie i efektywnie to warto odczuwać z tego jakąś satysfakcję, a nie codziennie zadręczać się, że pokazujesz więcej niż chcesz..Co jeśli zdecydowałaś, że chcesz pokazywać się tylko zawodowo - to ok! Tu też jest duża przestrzeń np. na pokazanie kulis biznesu, historie związane z zawodową codziennością, nowymi projektami..Łatwiej nam natomiast utożsamiać się z osobami, które wpuszczają nas trochę bardziej do swojego świata. Chętniej śledzimy takie osoby w social mediach - bo pamiętaj, że wiele osób używa ich w chwilach relaksu, a nie tylko do biznesu czy nauki. Dlatego tematy lifestylowe, tak dobrze się klikają..Co więc odpowiedziałam mojej znajomej E.? Pokazałam jej osoby w sieci, które działają w różny sposób, pokazują różny zakres swojej prywatności:🔹️ @paniswojegoczasu - u Oli zobaczymy dużo kulis biznesu, trochę  jej czasu prywatnego i męża. Nie widać tu dzieci, przyjaciół czy rodziców.🔹️ @lifemanagerka - u Agnieszki dowiemy się sporo o jej codziennym życiu, zdrowiu, spędzaniu czasu. Na ogół na stories pokazuje się jednak sama i nie ma tu jej najbliższych.🔹️ @mamaginekolog - u Nicole mamy rodzinę , pracę, znajomych.🔹️ @traveliciouspl - tu nie ma nawet twarzy autorki. I z sukcesami sprzedaje swoje presety..Oczywiście u każdej z Dziewczyn widzimy tylko jakiś wycinek ich życia..Też możesz zdecydować, jaki wycinek pokażesz. Pamiętaj, że tej decyzji nie wykłuwasz w betonie. Możesz za jakiś czas ją zmienić..Dziś dla wielu trudny dzień w wyzwaniu @kobiecafotoszkola - #selfie! Pamiętaj, że to Ty decydujesz ile pokazać..Daj koniecznie znać, gdzie leżą Twoje granice prywatności ⬇️.Moj odp. w komentarzu
275 20
Masz mało sprzedaży, chcesz zarabiać więcej. Zastanawiasz się co zrobić i pierwsza Twoja myśl to - reklamy!? 🌟.⏰ Na takim etapie zgłasza się do mnie wiele osób. Rozpoczęły działania w sieci niedawno lub jakiś czas temu, ale nie osiągają satysfakcjonujących wyników..💬 Często więc dostaję zapytanie, w którego treści pojawia się informacja, że osoba ma mały budżet na reklamy, ale jeśli zarobi to dołoży wiecej.. 💡 Tu zawsze zapala mi się lampka i pytam - jak wyglądała dotychczasowa sprzedaż, ile osób jest na liście mailingowej, jakie regularne działania są prowadzone czy jest jakiś plan lub strategia działań. ➡️ W większości przypadków okazuje się że planu nie ma, sprzedaż do własnej bazy była niewielka, a działania prowadzone są nieregularnie, często w formie skoków z jednej platformy do drugiej..🔹️ W takim wypadku w pierwszej kolejności proponuję współpracę nad strategią, gdyż to ona tak  może przynieść najlepsze efekty. Elementem strategii są też kampanie płatne. 🔹️ Na tę opcję decydują się na ogół osoby, które myślą o swoim biznesie długofalowo i są gotowe poczekać na efekty. 🔹️ Z osobami, które 100% sukcesu upatrują w reklamach nie podejmuję współpracy - zapewne by się rozczarowały bo reklamy to nie jest cudowny lek dla biznesu. Często te osoby mają już za sobą szereg współprac z których są niezadowolone. Nie chcę dołączyć do tej listy ;).💰 Płatne reklamy są świetnym mnożnikiem naszych działań, ale jak to w matematyce - jeśli mnożysz zero nawet przez kilka tysięcy to otrzymasz zero (takiego porównania użył @fbgeorgiew i uważam, że jest ono w punkt)..🤔 Czy więc nigdy nie podejmuję się kampanii płatnych jeśli ktoś nie robi ze mną strategii? Oczywiście, że działam z takimi osobami :) tylko muszą już mieć one jakiś zarys strategii, regularnych działań i komunikacji..💫 Bo moje reklamy są bardzo skuteczne, ale jednak nie magiczne 🙃 mogę pomóc Ci pomnożyć dotychczasowe wyniki lub musimy usiąść i od początku przeanalizować Twoje działania budując strategię..W ten sposób postanowiłam się przedstawić z okazji wyzwania u @kobiecafotoszkola .Mam nadzieję, że Cię nie wystraszyłam ;) jeśli masz jakieś pytania o reklamy - pisz śmiało ⬇️
233 6
Workation - pomysł idealny czy jednak nie do końca? 🌟.Siedząc w korpo marzyło mi się pracowanie z jakiegoś lasu czy innej plaży - z pięknym widokiem, słońcem, wiatrem we włosach 🏝.Pracując teraz na swoim - mam taką możliwość. Wyjechać i pracować z jakiegokolwiek miejsca. Czy mi się to podoba? Nie bardzo!.Jako, że FB nie robi sobie urlopów - to i ja do reklam muszę regularnie zaglądać. I ostatnio, aktualizując reklamy w pięknym @houseforrest stwierdziłam, że workation jest przereklamowane 🤪.🏖 Dla mnie wakacje to czas relaksu i odpoczynku. A jednak mając z tyłu głowy pracę nie jest to tak łatwo osiągnąć. 🤯 Podczas wyjazdów ograniczam więc pracę do minimum. Może, gdybym wyjechała gdzieś na kilka tygodni, to miałabym inne zdanie i doświadczenia. Teraz zdecydowanie nie jestem fanką łączenia pracy i krótkich urlopów..🤔 Jestem mega ciekawa jakie są Wasze doświadczenia? A może macie swoje patenty, jak sprawić żeby się porządnie zrelaksować podczas workation, a jednocześnie pracować?.Ps. Tworzenie kontentu podczas wakacji, jak relacje, posty czy zdjęcia to też wg. mnie praca 😀#zainspirowana #zainspirowanapl #workation #pracazdalna #pracanaswoim #wlesie #biznesonline #kfs #kobietykfs #dziewczynykfs #kobiecafotoszkoła #instawtorek #porannakawa #takietam #kawazmlekiem #kubekkawy #kubek #polskagirlboss #liwiec #odpoczynek #kubekemaliowany #jestemwlesie #robota #narobocie #kawiarka #jestemzlasu #wlesiezrobotą #przedwiośnie #wiosna2021 #wiosennie
168 25
To nie był zły rok 💜✅ zawodowo 5✅ zdrowotnie mocne 4✅ prywatnie 5+Tylko trochę zdjęć z podróży brakuje... ale nadrobimy 😉A czym różni się Twoje tegoroczne #bestnine w porównaniu do poprzednich lat?Szczęśliwego Nowego Roku 🤩😘🥰#zainspirowana #zainspirowanapl #bestnine2020 #topnine #topnine2020 #mojafirma #biznesonline #domowebiuro #pracanaswoim #pracanaswoim #pracaonline #sketchnoting #notatkawizualna #uśmiech #brunetka #piesekwarszawski #piesek #kwiatywdomu #girlbosspl #okularnica #szczesliwegonowegoroku #dziewczynykfs #kobietykfs #kobietaniezalezna #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #naswoim #własnybiznes #pierwszakawa #inspirującykwadrans
117 0
Dzień Kundelka 🐕Nie kupuj - adoptuj ❤.Kiedy około 10 lat temu poznałam skalę bezdomności zwierząt w Polsce postanowiłam, że psiaki, które będą ze mną mieszkały to będą kundelki. .Uważam też, że przyjaciół się nie kupuje..Czy w związku z tym zabraniam innym kupować psy? NIE. Czy wyzywam lub gardzę ludźmi, którzy psy kupują? NIE. Czy szanuję ich zdanie, rozmawiam o kupowaniu/adopcji i poznaję ich argumenty. TAK. Czy zawsze staram się podkreślać, że moje psiaki - Daisy, a teraz Suzi, są adoptowane? TAK. Czy moim przykładem udało mi się kogoś namówić do adopcji, a nie zakupu? TAK! 🥰.I to na razie cały komentarz do obecnej sytuacji. Wybór - nie zakaz⚡.fot. @zgierka.pl .#zainspirowana #zainspirowanapl #dzienkundelka #dzieńkundelka #psyjaciel #niekupujadoptuj #adoptujniekupuj #adopciak #kundelek #kundelkowelove #piesek #piesekwarszawski #kundeleknajwspanialszy #kundelki #mojpies #psyjaciółki #przyjaciółki #najlepszeprzyjaciółki #niedziela #wybórniezakaz #siła #silajestkobieta
223 25
🤔 "Lepiej późno niż wcale" - czy to powiedzenie sprawdza się w marketingu?.Za chwilę wiele osób będzie się mogło o tym przekonać - często boleśnie 😬.O czym mowa? A o Świętach ☃️🌲 Co? Święta? Przecież to za dwa miesiące! .Tak - TYLKO za dwa miesiące!.Już teraz powinnaś mieć przygotowane wszystkie materiały, planowane pakiety i promocje świąteczne. Ruszamy z tym przecież zaraz na początku listopada! W wielu miejscach czytałam, że ze względu na obecną sytuację i obawę, że prezenty nie przyjdą na czas ludzie zaczną zakupy wcześniej 🎁 konkurencja o klienta w internecie będzie ostra!.Co więc zrobić? Jak się przygotować ze sprzedażą na Święta w trybie last minute? 🧐 O tym będę mówiła w przyszłym tygodniu w ➡️ środę o 10:00 na #inspirującykwadrans w grupie Zainspirowana Twoją marką online (link w BIO) ⬅️ Dołącz do grupy już dziś, aby nie przegapić..Jestem ciekawa czy masz już plan na święta dla swojego biznesu?. Ps. A ja dziś testuję, jak działa spóźnienie na #instawtorek_kfs ;) taką ładną fotkę przygotowałam - szkoda, żeby przepadła..#zainspirowana #zainspirowanapl #instawtorek #dziewczynykfs #kobiecafotoszkola #kobietykfs #kobiecafotoszkoła #jesieniara #jesień #jesiennasesja #naświęta #socialmediatips #socialmediapl #bozenarodzenie2020 #kobietywbiznesie #kobiecybiznes #kobietaniezależna #kobietaniezalezna #mojafirma #liście #czasnainsta #mojbiznes #środa #kreatywnaśroda #dzieńdobry #markaosobista #własnybiznes #pracanaswoim
288 9
🌟 Jak zrobić, żeby się nie narobić - czyli recykling treści 🌟 .Piątek 16:30. Dopinamy ostatnie projekty, ostatnie tabelki i do domu. Tak było w korpo (no prawie zawsze 😅). A jak jest na swoim?. Jest tyle roboty, że nie idzie tego przerobić! Plus dochodzą tematy takie jak księgowość, aspekty prawne, informatyczne, graficzne... jedna osoba 1000 stanowisk. ➡️ I jeszcze Ci mówią, że masz tworzyć wartościowy content!!! Kiedy ja się pytam 🤯.Tu z pomocą przychodzi recykling treści ♻️ czyli co? Nie musisz non stop wymyślać nowego materiału. Możesz wykorzystać ten sam w różnych formach i kanałach. Jak? 🤔 pokaże na przykładzie 🥰.1️⃣ W zeszłym tygodniu nagrałam live "5 nieoczywistych błędów w kampaniach reklamowych". Znajdziesz go na mojej grupie na Facebooku "Zainspirowana Twoją marką online" (link w BIO).2️⃣ Kawałek live'a wrzuciłam na IGTV z zaproszeniem do obejrzenia całości na grupie.3️⃣ Dziś zrobiłam merytoryczny quiz na stories z tego samego materiału (bardzo zapraszam do wzięcia udziału 🤩 jestem mega ciekawa jak Wam się spodoba).4️⃣ Teraz piszę o tym post na insta..Co mogłabym zrobić jeszcze?5️⃣ Wrzucić live na fanpage (zapomniałam 😅).6️⃣ Wrzucić na kanał na YouTubie (nie mam jeszcze).7️⃣ Zrobić o tym artykuł na www i uzupełnić go o video (ach, gdzie ta strona...).8️⃣ Zrobić o tym podcast (może kiedyś).. I to ten recykling ♻️ nieźle, co? To wszystko z jednego materiału merytorycznego..➡️🤔 Jak podoba Ci się idea recyklingu treści? Stosujesz go w swoich działaniach?.#zainspirowana #zainspirowanapl #kobietykfs#dziewczynykfs #piątekztelefonem #wyzwaniewildrocks #jesiennasesja #jesieniara #dyniowelove #dynia #kobiecybiznes #socialmediapl #kobietaniezależna #paniswojegoczasu #balkoning #piątek #czasnainsta #sesjabiznesowa #mojafirma #domowebiuro #kawanatarasie #kawazmlekiem #warszawianka #koszulawkrate #nattylooker #biznesonline #kobietawbiznesie #biurowdomu #uśmiech #pracazdomufot. @zgierka.pl
180 12
Zainspirowanapl i firma Marketingowe Inspiracje to nie tylko ja 🙃 .👩🏻🧔🏻We wszystkich działaniach bardzo wspiera mnie mąż i zajmuje się ważnymi kwestiami takimi, jak umowy, faktury, finanse. Jest też ogromnym wsparciem merytorycznym przy wielu projektach 💪 Bez niego prowadzenie własnej firmy byłoby duuuużo trudniejsze..A dziś nasza druga rocznica ślubu 💍 jesteśmy razem już jednak długo dłużej. Dzisiejsza data to również 14 rocznica naszego związku 💞 wszytsko zaczęło się w piątek 13tego i zdecydowanie nie było pechowo 🥰.#zainspirowana #zainspirowanapl #kfs #instawtorek_kfs #instawtorek #dziewczynykfs #kobietykfs #ślub #naszślub #sesjaślubna #sesjaplenerowa #jesieniara #brunetka #naszdzień #razemnajlepiej #tendzień #pannamloda #suknia #girlbosspl #mojafirma #kobiecybiznes #bibliotekauniwersytetuwarszawskiego #ogrodybuw #jesiennasesja #mążiżona #żonaimąż #slubbezbez #kobietaniezależna #czasnainsta #sesjawplenerze
218 10

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Co musisz wiedzieć o swoim kliencie?

Jest kilka podstawowych pytań, od których zaczynam, gdy ustawiam reklamy lub buduję strategię komunikacji firmy. To pytania o profil klienta. Podpowiem Ci, jak dobrze określić grupę docelową i dlaczego „komu sprzedać?” to źle postawione pytanie.

Czytaj dalej »

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco. Zapisz się na inspirujący Newsletter.
Tu dowiesz się jak skutecznie działać online.

Ta strona używa plików cookies, by dostarczać optymalne treści (Polityka prywatności).