Pięć mitów o sprzedaży w social media

Często spotykam się z błędnym myśleniem o robieniu biznesu w mediach społecznościowych. W tym wpisie obalam pięć mitów o działaniach marketingowych w social media.

Pięć mitów o sprzedaży w social media

Social media są darmowe

Najbardziej powszechny mit jaki znam. Social media nie są darmowe. Ani dla użytkownika prywatnego, ani dla biznesu. Zarówno małego, jak i dużego.

Prywatnie „płacisz” za uczestnictwo w social mediach, odkrywając (mniej lub bardziej) swoją prywatność, pokazując swoje zachowania i godząc się na reklamy. 

Gdy rozwijasz swój biznes poprzez social media, to nie robisz tego za darmo. Owszem założenie konta jest darmowe. Grupę i fanpage też założysz bez opłat. Ale prowadzenie i promowanie kosztuje.

Reklamując się w social media posługujemy się dwiema walutami. Jedna to pieniądze, druga to czas. Twój czas jest cenny, więc też jest walutą. 

Zrobienie ciekawego zdjęcia na Instagram i dobór hasztagów do niego – to czas. Przemyślenie, napisanie i wybór zdjęcia do posta na FB – też czas. Budowanie zasięgów poprzez dyskusje na grupach – jeszcze więcej czasu.

Z kolei zwiększenie zasięgu Twoich postów, czyli płatna promocja postów – kosztuje pieniądze. Reklama, wykraczająca poza to, co możesz osiągnąć własną aktywnością – też pieniądze. Kampanie na pozyskanie członków grupy, newslettera – również kosztują, tak samo jak kampanie sprzedażowe. Ponadto, wymagają też czasu, bo musisz przygotować to, co będzie promowane z Twojej karty. 

Najpewniej potrzebny Ci będzie mix obu walut. Na samym początku: dużo czasu i co najmniej trochę pieniędzy. Dlatego tak ważna jest przemyślana strategia działania. Żeby te waluty sensownie zainwestować. 

Social media nie sprzedają

Małe i duże firmy nie od wczoraj sprzedają przez social media. Social media zdecydowanie „sprzedają”. Zarówno usługi, jak i produkty. I to na dwa sposoby. 

Po pierwsze social media sprzedają bezpośrednio. Bezpośrednio, czyli jak? W jednym z najprostszych schematów wygląda to tak: Wyświetlenie reklamy -> zainteresowany klika w reklamę -> kliknięciem przechodzi do sklepu -> w sklepie dokonuje zakupu. 

To tak w dużym uproszczeniu, bo te ścieżki mogą być różne. Tak więc dzięki wyświetleniu trafnie dobranej reklamy w social media, dochodzi do sprzedaży w sklepie online. Wiemy to z podglądu (poprawnie skonfigurowanych) statystyk sklepu. 

Na Facebooku mamy panel reklamowy, a w nim ustawienia optymalizacji reklam. Jednym z nich jest ustawienie pod konwersję, którą może być sprzedaż na stronie. Ta konfiguracja służy właśnie do sprzedaży (tylko wystrzegaj się błędów w kampaniach reklamowych).

Social media sprzedają też pośrednio. Budując rozpoznawalność marki czy produktu. Na tej samej zasadzie jak inne reklamy (w prasie, na banerach czy w telewizji), jednak z większymi możliwościami precyzowania odbiorców.

Social media mogą sprzedawać nie tylko w sklepach online. Nie musimy mieć typowego e-shopu, żeby korzystać z benefitów dobrych działań na Facebooku czy Instagramie. Strategię działań w social media można z powodzeniem rozpisać pod sklepy stacjonarne lub pod sprzedaż wymagającą kontaktu z klientem. Wiem, że to działa, bo z niektórymi klientami tak właśnie pracuję  🙂

Wystarczy włączyć reklamy i sprzedaż ruszy

Nie, na ogół tak nie jest. Szkoda, bo wszyscy bylibyśmy milionerami 😉 Inna wersja tego mitu jest taka, że wystarczającą aktywnością marki w internecie jest odpalenie reklam. Nie, na ogół nie.

Nawet zakładając, że do sukcesu brakuje już tylko wyświetleń ładnego banera z produktem, to musisz pamiętać, że reklamowanie się… jest skomplikowane. Dobre ustawienie reklam i uzyskanie konwersji nie jest proste i wymaga zaangażowania oraz wiedzy. Reklamy „się uczą” – np. Facebook potrzebuje trochę czasu żeby zoptymalizować algorytm startującej kampanii. My też się uczymy – poznajemy zachowania i preferencje potencjalnych klientów. 

Na ogół jednak, to nie tuning działań reklamowych okazuje się wyzwaniem. Ten można wykonać stosunkowo łatwo. Sklep, opisy i zdjęcia też można poprawić. O ostatecznej skuteczności sprzedaży zadecyduje Twój produkt – jego dobranie do potrzeb odbiorców (zob.: Co musisz wiedzieć o swoim kliencie). Reklama jest tutaj pośrednikiem. 

Z mojego doświadczenia wynika, że największe wyzwania w reklamowaniu polegają nie na włączeniu i prowadzeniu reklamy, lecz na konieczności powrotu do podstaw. Ponownego przemyślenia założeń marki, gdy: „reklama dociera, jest ruch, ludzie klikają, ale… czemu się nie sprzedaje?”

Dlatego współpracę z klientami często rozpoczynam od określenia misji i wizji, od sprecyzowania potencjalnych klientów oraz wyróżników produktu. Na tym dopiero opieramy działania reklamowe i je doskonalimy.

Social media można w całości oddać komuś do prowadzenia

Niezupełnie. Choć zarabiam na pomaganiu biznesom w social media, to uważam, że to mit.

Social media to prezentacja firmy tak samo ważna jak strona www, czy salon sprzedaży. To często pierwszy obraz Twojej marki, jaki widzą potencjalni klienci.

To Ty prowadzisz biznes, najlepiej znasz swój produkt i klientów. Warto mieć wsparcie z zewnątrz, ale to Ty najlepiej czujesz misję firmy. Więc to Ty musisz nadawać kurs – zarówno produktom/usługom, jak i ich przedstawianiu w sieci.

Nikt lepiej od Ciebie nie wie, co chcesz osiągnąć. Żeby to uzyskać z pomocą mediów społecznościowych, nie możesz się dystansować od ich prowadzenia.

Czasem spotykam się z sytuacją, w której właściciel biznesu oddelegował obsługę mediów społecznościowych w taki sposób, że nie bardzo wie co i dlaczego się tam działo. Jest budżet reklamowy, ale wyniki są nieznane. Wielka szkoda, bo działania w social media są tym efektywniejsze, im regularniej wyciąga się z nich wnioski.

Jeśli decydujesz się na prowadzenie social media na zewnątrz firmy, to zadbaj o dobry przepływ informacji i regularne statusy. Dopilnuj zachowania spójności pomiędzy poszczególnymi kanałami marki, www, newsletterami i sklepem stacjonarnym (jeśli prowadzisz). Na starcie uzgodnij kierunki działań i wymagaj feedbacku od prowadzących Twoje kanały.

Na kanały social media można wrzucić cokolwiek

Można wrzucić cokolwiek, ale lepiej tak nie robić  😉

Czy na witrynie sklepu postawisz cokolwiek? Przypadkowy mem z kotami na stronę główną firmy? A sprzedawca w Twoim sklepie na starcie opowiada historię od czapy, nijak niezwiązaną z ofertą? Marki, które z sukcesami sprzedają przez social media, tego nie robią. Ja też nie radzę.

Po pierwsze: Twoje posty na Facebook-u, zdjęcia i filmiki na Instagramie etc., powinny czemuś służyć. Wzmacnianie wizerunku, promowanie oferty, zaprezentowanie się, budowanie społeczności – dla takich celów warto publikować. Przypadkowymi treściami generujemy tylko szum.

Przy tej okazji, sześć słów o wrzucaniu zdjęć ze stock-ów na Instagram: nie prezentują Twojego biznesu, ani Ciebie

Post na dzień kota, pizzy czy kawy też nie wzmacnia Twojego biznesu. Chyba, że okolicznościowy post jakoś sprytnie połączysz z Twoją działalnością. Ludzie nie chcą obserwować Twojej firmy po to, żeby dowiedzieć się o Światowym Dniu Kota – chyba, że prowadzisz sklep zoologiczny i masz dla kotów specjalny pakiet świąteczny. To co innego, to nieprzypadkowe.

Po drugie: jeśli zależy Ci na jakości, wkładasz w biznes całe serce, to dlaczego miałoby być inaczej w social media? To Twoja wizytówka. Odwiedzający powinien odczuć, że dbasz o swój profil. Wtedy poczuje, że dbasz też o firmę. Tak się buduje zaufanie.

Pomimo lekkości social mediów, bardzo ważna jest estetyka – zarówno tekstów i opisów (formatowanie), jak i zdjęć (kadr, tło, ostrość). Ona buduje zaufanie i dowodzi profesjonalizmu (tylko nie mylmy bycia PRO, z byciem sztywnym 😉 ).

Po trzecie: spójność. Jeśli celem jest wzmacnianie rozpoznawalności lub przywiązanie społeczności, to sprzyja temu spójna oprawa: kolory, grafiki. Takie, które są powiązane z branżą. Tak samo ważna jest spójność pomiędzy kanałami (ale nie identyczność).

Podsumowując – na kanały social media można wrzucać cokolwiek… o ile jest to przemyślane, estetyczne i spójne  🙂

 

Paulina Błajet-Charkiewicz | Zainspirowana.pl

Mam na imię Paulina i kocham social media oraz marketing. Serio! Uwielbiam testować różne rozwiązania i sprzedawać. Uwielbiam też pomagać ludziom i chętnie pomogę Tobie i Twojemu biznesowi!

Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto?  I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:✅ nowych treści (postów, video) ✅ nowych produktówA potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna! ‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach) 💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️@marketingowe_inspiracje@marketingowe_inspiracje @marketingowe_inspiracje
❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą..🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie ;) Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta..💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz. ☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik..Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba1️⃣ wytrwałości2️⃣ dobrego produktu3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców4️⃣ konsekwencji5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości.🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie..😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje .Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪.To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻.#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna  #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja
Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!.I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️.Teraz pomyśl:1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz? 4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?.No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯.To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???.Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:A) domyślić sięB) czytać wszystkie jego treściC) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach.❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi....➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces..I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej.Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀.Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️.#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista
Robisz tu posty i relacje czy prowadzisz biznes?? 😲 .Jeśli robisz posty, Twój dzień wygląda zapewne tak:🔸️ Siadasz i myślisz... kurde muszę coś wrzucić, jakiś post, jakieś stories nagrać... 🔸️ Przepadasz na godzinkę, skrolując posty innych i zastanawiając się co wrzucić.🔸️ Kończysz z przypadkowym zdjęciem z galerii (ale na pewno wybrałeś takie, na którym wyglądasz dobrze 😃) albo stories o kawce, śniadaniu, innym randomowym momencie z dnia....I tak biznes się kręci! lub raczej NIE...🛑 STOP! Kubeł zimnej wody i zerknij jak wygląda Twój dzień w tej aplikacji, gdy robisz tu biznes..🔹️ Otwierasz swój kalendarz marketingowy (papierowy lub online, zdecydowanie lepiej nie z głowy).🔹️ Patrzysz jaki projekt realizujesz i jakie treści masz przygotowane na dziś.🔹️ Publikujesz..What?! A gdzie tu miejsce na spontaniczność... jest - między zaplanowanym projektami i treściami 😍.💰 i tak prowadzi się biznes w internecie - z planem, który wspiera Twoje cele biznesowe..Jak stworzyć taki plan? O tym następnym razem! 🚀🚀🚀 Jeśli nie chcesz przegapić @marketingowe_inspiracje.To teraz tak z ręką na sercu - robisz tu  tylko posty i stories czy biznes? 🤨.#marketingoweinspiracje #biznesoweinspiracje #biznesnainstagramie #KursWildRocks #KursWRdzień4 #KursWRdzień1 #KursWRdzień2 #dziewczynykfs #kobietykfs #czwartek #markaosobista #mojbiznes #kobiecybiznes #nattylooker #planerpełenczasu #paniswojegoczasu #kobietawbiznesie #mojafirma #biznesonline #balkoning #balkonwbloku #bizneskobiecymokiem #wskazówki #inspiracjanadziś #girlbosspl #firmarodzinna #porannakawa #planowanie #bulletjournalpolska #dżunglove
❗Ważne ogłoszenie! Nie będziemy na razie nic na tym profilu sprzedawać!.I może masz teraz takie WTF?! 🤨 firma i to jeszcze od marketingu, a nie chce mi nic sprzedać?.Uważamy, że w budowaniu dobrych relacji kluczowe jest najpierw przedstawienie się, pokazanie swoich kompetencji, zbudowanie zaufania. Dopiero wtedy zaproponujemy Ci nasze produkty.. Bardzo bliskie jest nam podejście @michal_szafranski który napisał "Zaufanie jako waluta przyszłości" czy @garyvee i jego "Ekonomia wdzięczności"..Czyli rozgość się, usiądź wygodnie i bez przerwy na reklamy korzystaj z przygotowanych treści 😌.Czy przygotowujemy jakiś produkt - tak! Z pierwszych rozmów ze znajomymi przedsiębiorcami - czujemy, że będzie to produkt którego wielu bardzo potrzebuje 🤩 już niektórzy chcieli kupować 😅 na pewno opowiemy o jego przygotowaniach - to też będzie na pewno interesujące!.Co sądzisz o takim podejściu w biznesie "najpierw daj, zanim zaczniesz brać"? Lubisz tak działające marki?.Post powstał w ramach wyzwania Oli @Wild.Rocks - dziś temat konkurencji! A akurat pisaliśmy o podglądaniu konkurencji wczoraj, więc koniecznie zajrzyj do poprzedniego posta ➡️.#marketingoweinspiracje #ekonomiawdzięczności #zaufanie #zaufanieczyliwalutaprzyszlosci #KursWildRocks #KursWRdzień1 #KursWRdzień2 #KursWRdzień3 #dziewczynykfs #kobietykfs #kobietaniezalezna #mojbiznes #pomyslnabiznes #start #początek #girlbosspl #instagrampl #markaosobista #biznesoweinspiracje #rozwojbiznesu #mojapraca #biznesonline #pracazdalna #pracazdomu #sukces #firmarodzinna #działamwsieci #dzieńdobry #inspiracjanadziś #inspiracja
Biznesy, które odnoszą sukces rodzą się z potrzeb klientów! Głęboko w to wierzę i... nasz biznes jest tego idealnym przykładem. Jak to? Już piszę ⤵️.W 2019 odeszłam z agencji marketingowej i zastanawiałam się co dalej. Odpowiedź bardzo szybko przyszła "z rynku". Znajoma (pozdrawiam Gosiu 👋) zapytała mnie, czy chciałabym jej pomóc w opracowaniu strategii komunikacji oraz poprowadzeniu reklam na Facebooku. I tak pozyskałam pierwszą klientkę! .Od tamtej pory nasza oferta bardzo ewoluowała - analizowaliśmy rynek i potrzeby kolejnych zgłaszających się  klientów..Siła naszej firmy to zdecydowanie rekomendacje zadowolonych klientów 🤩 a są zadowoleni, bo bardzo dbamy o to, aby możliwie jak najlepiej zaspokajać ich potrzeby i rozwiązywać ich problemy biznesowe..Czy Twój biznes też zrodził się z potrzeb klientów? Chętnie się dowiemy z jakich? 😍.Post powstał w ramach wyzwania Oli z @wild.rocks 🥰.#KursWildRocks #KursWRdzień2.#marketingoweinspiracje #mojbiznes #mojapraca #biznesonline #poznajmysie #planerpełenczasu #planerpelenczasu #paniswojegoczasu #pantone2022 #coloroftheyear2022 #markaosobista #kobietykfs #dziewczynykfs #kobietaniezależna #fotowtorek #brunetka #uśmiech #planowanie #rekomendacje #biurowdomu #pracazdalna #pracazdomu #sesjazdjeciowa #socialmediapl #kwiatywdomu #słonecznie #okularnica #girlbosspl
"Z rodziną wychodzi się dobrze tylko na zdjęciach..." 🖼 Działanie naszej firmy zdecydowanie nie potwierdzają tego powiedzenia 😄 Cześć! Z tej strony Paulina i Janek - właściciele Marketingowych Inspiracji! ⤵️.🌟 Pomagamy biznesom w rozwoju i zdobywaniu nowych klientów! 🌟 a jak to robimy? 🤔.Możemy pomóc Ci w:➡️ określeniu kim jest Twój klient, czym wyróżnia się Twój produkt, jaka jest Twoja misja i wizja➡️ audycie Twoich kanałów➡️ analizie konkurencji➡️ zbadaniu doświadczeń Twoich dotychczasowych klientów➡️ stworzeniu długoterminowej strategii komunikacji➡️ zaplanowaniu działań contentowych➡️ prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i w Googlu.Nasza firma działa już od 3️⃣lat! W tym czasie współpracowaliśmy z ponad 30 klientami z m.in. z branży beauty, odzieżowej, hand made, food, prawniczej, IT, edukacyjnej i coachingowej..W marketingu działamy od ponad 11 lat! Znamy tę branżę od podszewki. 👩‍🎓👨‍🎓Ważne jest jednak to, że na bieżąco aktualizujemy nasza wiedzę i  wdrażamy ją w działania dla klientów..Do tej pory mało było nas w sieci bo... wspaniale działa u nas siła rekomendacji naszych klientów 🤩 zamarzyło nam się jednak teraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców bo mamy pomysł na GENIALNY produkt, który przyda się wielu przedsiębiorcom🏆.Prywatnie jesteśmy małżeństwem 👫🏻 i świetnie dogadujemy się nie tylko na zdjęciu 😁 Idealnie łączymy nasze kompetencje, wspólnie tworząc Marketingowe Inspiracje. Na pewno napiszemy w przyszłości wiecej o tym jak udaje nam się łączyć życie prywatne z prowadzeniem biznesu. Zdradzimy tylko, że nie zawsze jest łatwo 😅.Na pewno potrzebujemy wiecej wspólnych biznesowych fotek 🙃 dziś przedstawiamy się w odsłonie ślubno-eleganckiej 🎉.☎️ Jeżeli szukasz kogoś kto wesprze Twój biznes w powyższych obszarach - napisz do nas ⤵️📥 do szufladki na Instagramie 📧 na maila: kontakt@zainspirowana.pl.Post powstał w ramach wyzwania Oli z @wild.rocks 🥰.#KursWildRocks #KursWRdzień1

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Co musisz wiedzieć o swoim kliencie?

Jest kilka podstawowych pytań, od których zaczynam, gdy ustawiam reklamy lub buduję strategię komunikacji firmy. To pytania o profil klienta. Podpowiem Ci, jak dobrze określić grupę docelową i dlaczego „komu sprzedać?” to źle postawione pytanie.

Czytaj dalej »

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco. Zapisz się na inspirujący Newsletter.
Tu dowiesz się jak skutecznie działać online.

Ta strona używa plików cookies, by dostarczać optymalne treści (Polityka prywatności).