Strategia komunikacji online

Dobra strategia to podstawa działania w sieci. Wyznacza kierunek i pozwala skoncentrować się na tym, co najważniejsze we wzmacnianiu Twojej marki.

Co określa strategia komunikacji online:

  • ustala CO, JAK i KOMU będziemy komunikować
  • określa w jakich kanałach będziemy działać
  • definiuje wyróżniki marki, na których chcemy bazować
  • precyzuje w jaki sposób przekuć atuty biznesowe na komunikację
  • wyznacza pożądany charakter działań (wizerunek / sprzedaż / pozyskanie)
  • ustala pożądane formy i zakres komunikatów (postów, zdjęć, video, artykułów)
  • porządkuje odpowiedzialność za komunikację: kto, co i jak może przygotowywać

Jak przebiega budowa strategii komunikacji:

  • przede wszystkim: przebiega w ścisłej współpracy

  • na początek poznaję Twój biznes, dotychczasowe działania i potrzeby

  • ustalam co będzie potrzebne do diagnozy – czyli do zebrania wiedzy, zanim pomogę określić plan na przyszłość

  • przeprowadzam diagnozę i przedstawiam Ci jej wyniki

  • formułuję strategię, omawiamy poszczególne obszary

  • na koniec zwięzłą prezentację przekazuję Ci też w PDF

  • omawiamy kolejne możliwe kroki, czyli jak zabrać się do realizacji strategii

Co zyskasz dzięki strategii komunikacji online:

  • uporządkowanie sposobu działania online

  • zdefiniowanie własnej filozofii komunikacji opartej na atutach marki

  • efektywność – możliwość skoncentrowania czasu i budżetu na optymalnych sposobach i określonych odbiorcach

  • spójność przekazu – wytyczne do tworzenia treści i kampanii reklamowych firmy, listę porad

INTERESUJE CIĘ WSPÓŁPRACA?

Daj znać – dobierzemy działania do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundamenty są najważniejsze. Bez tego nie ruszysz

Jak komunikuje się Twoja branża i co warto wyciągnąć dla siebie

Działasz – tylko ważne czy w dobrym kierunku

Nie pytasz swoich klientów – tracisz

Jak zrobić, żeby się nie narobić