Techniczne spięcie kanałów komunikacji

Techniczne spięcie kanałów – czyli wszystko co trzeba ustawić, aby zarządzać reklamami oraz śledzić jak przekładają się na ruch i zakupy w Twojej witrynie. Bez dobrej konfiguracji nie dowiemy się czy kampania jest skuteczna, nie zaprojektujemy konwersji i nie skonfigurujemy remarketingu.

Techniczne spięcie kanałów to budowa łączności pomiędzy reklamami Facebook i Google Ads, a stroną www Twojej firmy.

Techniczne spięcie kanałów jest niezbędne, jeżeli sprzedajesz przez stronę www lub zbierasz leady (kontakty do klientów) i chcesz:

  • przygotować się do uruchomienia działań płatnych na Facebooku lub w Google
  • upewnić się, że wszystko jest poprawnie skonfigurowane
  • poprawić to, co nie działa jak powinno (np. źle wpięty pixel)

Techniczne spięcie kanałów obejmuje (w zależności od potrzeby):

  • sprawdzenie poprawności spięcia strony www z Google Analytics i z Facebook
  • wygenerowanie i przesłanie do wpięcia w witrynę:
    • Pixela Facebooka
    • Google Analytics Tracking Code
    • Pixel Google
  • założenie:
    • Business Managera na Facebook
    • konta Google Ads
  • podpięcie metody płatności (w formie wskazówek)
  • dodatkowo: stworzenie podstawowych konwersji standardowych/niestandardowych i “zdarzeń” (np. zapis na newsletter)

Tę usługę wykonuję we współpracy ze swoim zaufanym podwykonawcą.

Interesuje Cię ta oferta?

Napisz do mnie – dopasujemy ją do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Produkt trzeba sprzedać

Fundamenty są najważniejsze. Bez tego nie ruszysz

Nie pytasz swoich klientów – tracisz

Jak komunikuje się Twoja branża i co warto wyciągnąć dla siebie

Działasz – tylko ważne czy w dobrym kierunku

Czy stać Cię, aby działać
na oślep? Obierz swój kurs

Jak zrobić, żeby się nie narobić

Służę pomysłem

Budujemy centrum dowodzenia

Gdy poszukujesz kierunku dalszych działań

Ta strona używa plików cookies, by dostarczać optymalne treści (Polityka prywatności).