Top 7 nieoczywistych błędów w kampaniach reklamowych na FB

Jeśli szukasz przyczyn słabych efektów kampanii reklamowej na Facebook-u, to o czym myślisz w pierwszej kolejności: zła grupa docelowa? Nie ten wiek odbiorców, albo zainteresowania? Może grafika na reklamie nie przemawia i lepiej zmienić na inną?

To wszystko możliwe, ale przyczyny o których opowiem, są ukryte głębiej. Takie mszczą się najbardziej. Dziś o błędach nieoczywistych.

Top 7 nieoczywistych błędów w kampaniach na FB

Reklama bez strategii

Brak strategii to duży problem, ale zaskakująco powszechny. Czemu jej nie ma? Czasem dlatego, że w codziennych zmaganiach zabrakło na nią czasu. Czasem dlatego, że strategia jest traktowana jako coś ograniczającego (niesłusznie). Albo coś zbyt abstrakcyjnego (zdecydowanie niesłusznie).

Tymczasem strategia to niezbędny punkt wyjścia do skutecznych reklam. Strategia nie ogranicza, lecz kierunkuje naszą energię. Tworzy ją po to, żeby pomagała w biznesie. Nie ma większego sensu włączać reklam bez przemyślenia do kogojak chcesz dotrzeć, co przekazać i w jaki sposób.

Wybór grup docelowych, które trzeba wyklikać w managerze reklam, to nie jest strategia i nie zastąpi rozpisania potrzeb klientów. Określenie celów dla kampanii to też nie jest jeszcze strategia.

Reklamy przygotowane bez strategii to na ogół reklamy zbudowane wokół produktu, a nie wokół potrzebkonkretnych grup klientów. W rezultacie takie reklamy pokazują, że: produkt istnieje,  zdaniem sprzedawcy jest dobry, ewentualnie – że jest w promocji. A w czym ma pomagać, jakie potrzeby zaspokajać…? Reklamy bez strategii są po prostu mniej skuteczne i droższe.

Stawiasz wszystko na reklamę

Reklama nie zastąpi innych aktywności marki online. Szczególnie jeśli chcesz wzmacniać pozycję ekspercką i budować zaufanie.

Najlepsza reklama nie przeskoczy też problemów na Twojej stronie sprzedażowej. Przed startem działań płatnych sprawdź, czy na www na pewno wszystko działa. Czy landing page jest czytelny, przyjazny i spójny z przekazem w kampanii.

Dobra rada: zrób test - pokaż swoją stronę komuś, kto jej jeszcze nie widział. Niech spróbuje kupić Twój produkt, pobrać ebook, czy zapisać się na listę mailingową. Niech opowie Ci o swoich wrażeniach:
- czy zrozumiał ofertę?
- czy łatwo było znaleźć potrzebne informacje?
- czy wiedział, gdzie kliknąć i co się potem wydarzy?
- czy było szybko?
Ty znasz swoją stronę i poruszasz się po niej intuicyjnie. Możesz nie zauważyć utrudnień. Taki mini test może wykryć przeszkody, które będą barierą dla klientów.

Sama reklama nie sprawi, że na fanpage-u rozwinie się społeczność. „A po co społeczność, jeśli chcę tylko sprzedawać?” Nie chodzi mi o społeczność, rozumianą jako śledzącą każdy Twój krok grupę, niczym u najbardziej znanych influencerów. Chodzi o zaangażowanych odbiorców. Zaangażowani to tacy, którzy już nas trochę znają, albo są zaciekawieni naszymi produktami. Oni kupią od nas prędzej, niż osoby, które widzą nas po raz pierwszy.

Zasada kilku zetknięć z marką przed sukcesem jest często przywoływana w marketingu. Jeffrey Lant twierdzi, że warto dążyć do siedmiu takich kontaktów (dopasowanych komunikatów) i to w określonym czasie. I nie ma na myśli powtórzenia siedmiu razy tej samej treści.

Niezależnie od tego ile dokładnie tych kontaktów trzeba, to przywołana zasada jest tak samo prawdziwa w social media, jak w klasycznej sprzedaży. Owszem, da się sprzedawać (niektóre!) produkty samą „zimną” reklamą, tj. bez innych działań online lub stawiając na impuls. Na ogół te prostsze, bardziej codzienne lub mocno pożądane.

Bardzo skutecznie w takim „zimnym” modelu sprzedawałam dla klienta lakiery do paznokci. To produkt stosunkowo tani, pasuje każdemu (tj. nie ma problemu z rozmiarem, krojem etc). Choć i to nie był typowo zimny ruch, bo marka była już rozpoznawana z nie-internetowych kanałów marketingowych.

Przy złożonych produktach i usługach opartych na wiedzy, sprzedaż do społeczności jest o wiele bardziej efektywna, niż sprzedaż „zimna”. Jeśli nie inwestujesz w content budujący społeczność, trzeba będzie wielokrotnie więcej inwestować w reklamę. Przy czym sama reklama nie buduje długofalowych relacji, a dobry content – owszem.

Określony cel VS ustawiony cel

Nieumiejętny wybór celów reklamowych w Managerze reklam Facebooka to częsty błąd techniczny. Te cele często ustawiane są niezgodnie z założeniem kampanii (lub niezgodnie ze strategią).

Przykładowo, cele „kliknięcie linku” i „wyświetlenie strony docelowej”, to niby to samo… a jednak co innego. W celu „kliknięcie linku”, Facebook szuka ludzi, którzy klikną w Twoją reklamę, ale niekoniecznie wejdą na Twoją stronę (bo się długo ładowała, mieli słaby internet, lub kliknęli przypadkiem i szybko się cofnęli). Tymczasem pod cel „wyświetlenie strony docelowej”, FB szuka ludzi, którzy faktycznie wyświetlą i zobaczą Twoją stronę.

Inny przykład to cel na wyświetlenie video. Ten cel FB „zalicza” po kilku sekundach. Czy wyświetlenie pierwszych dwóch sekund filmiku chcesz uznać za spełnienie swojego celu? Jeśli nie, to koniecznie zajrzyj ile osób zobaczyło 50 czy 95% Twojego wideo.

 

Nieczytanie statystyk kampanii lub ich zła interpretacja

Jeżeli nie chcesz lub nie umiesz czytać statystyk kampanii, to skąd będziesz wiedzieć co działa, a co nie? Zła interpretacja często pojawia się gdy zamiast śledzić konwersje, śledzimy np. wyświetlenia. Albo porównując konwersje, nie porównujemy ich kosztów lub zwrotu z inwestycji (tzw. ROAS).

Płytka analiza prowadzi do stawiania na pozornie tańsze, ale realnie gorsze kampanie. A to w rezultacie oznacza przepalanie pieniędzy.

 

Niedopieszczenie materiałów reklamowych – zdjęcia

Po pierwsze zdjęcia. Nie bez kozery istnieje taka specjalizacja jak fotografia produktowa. Nie mówię, że zawsze potrzebny jest profesjonalny fotograf, ale z drugiej strony nieostre, niedoświetlone kadry już na starcie przegrywają konkurencję. Widzieliście kiedyś na ulicy plakat z nieostrym produktem, trochę w cieniu, na szarawym tle? Ja chyba nie. Na FB też nie warto się promować słabymi zdjęciami, bo tutaj obraz ma przyciągnąć do treści.

Gdy klient – jak każdy z nas – roluje posty na FB, to przewija też nasycone, wyeksponowane reklamy od różnych marek. Między nimi przelatuje szare, nijakie zdjęcie. Kliknie?

Drugi błąd to nadmierne czerpanie zdjęć ze stock-ów. Wyzwanie jest szczególne, jeżeli nie masz fizycznego produktu, lecz usługę. Ale „czysty stock” w reklamie to… czyste marnowanie pieniędzy. Nie zapada w pamięć i nie wyróżnia się.

 

Niedopieszczenie materiałów reklamowych – teksty

Osobna kwestia to przeładowanie reklamy tekstem i różnymi fontami. Zbyt duża ilość tekstu atakuje też często z opisów nad grafikami. Reklama to nie miejsce na poematy. Tutaj potrzebny jest jasny komunikat dla odbiorcy. Wyraźne wskazanie co oferujemy i dlaczego klient tego potrzebuje, w czym mu to pomoże, jakie jego marzenia spełni. Miejscem na rozpisywanie się są posty na Twojej tablicy czy artykuły blogowe – nie reklamy sprzedażowe.

…na drugim biegunie jest brak opisu do reklamy lub reklama z jednym, dwoma słowami. A nóż klient się domyśli co dla niego mamy 😉

W tym temacie warto też wspomnieć o treści tekstów – jeżeli swoją reklamę piszesz sam (lub ktoś z Twojego zespołu) to pamiętaj: Wy dobrze znacie ten produkt/usługę, a potencjalny odbiorca – nie. Musi od razu zrozumieć co mu proponujesz i po co. Im prościej tym lepiej.

W tym kontekście przyjrzyj się też Pięciu mitom o sprzedaży w social media

 

Problematyczny piksel

Zła konfiguracja piksla Facebooka na Twojej stronie, źle ustawione śledzenie zdarzeń to w rezultacie błędne zasilenie statystyk i całej maszynki reklam Facebooka.

Bez poprawnego spięcia strony z FB nie ma szans na dobrą analizę i skuteczne reklamy. Jeden piksel, a takie duże znaczenie.

Paulina Błajet-Charkiewicz | Zainspirowana.pl

Mam na imię Paulina i kocham social media oraz marketing. Serio! Uwielbiam testować różne rozwiązania i sprzedawać. Uwielbiam też pomagać ludziom i chętnie pomogę Tobie i Twojemu biznesowi!

Skąd brać fotki do social mediów? 🌟 .Ostatnio brałam udział dyskusji na Clubhouse w pokoju @contentcreatorpl , gdzie zrobiłyśmy sobie wzajemny, szybki audyt kont na Instagramie..Było mi mega miło bo dziewczyny powiedziały, że moje konto jest pozytywne, energetyczne i jest na nim mnóstwo fajnych zdjęć 🙈.To skąd brać te zdjęcia? Mam dla Was 4 propozycje:.➡️ 📸 1) sesja wizerunkowa z fotografem - takie zdjęcia przydadzą się na www czy jako główne zdjęcia do sm. Wstawiam je też co jakiś czas tu na Insta. Z tą sesją działałam z  @agabak_fotorelacje i było też profesjonalne przygotowanie włącznie z makijażem i włosami od @studiojaniszewska.➡️ 🎊 2) sesja lifestylowa - zdjęcia w moim mieszkaniu, w codziennym klimacie, ale robione przez profesjonalnego fotografa (Warszawa i Łódź-  polecam @zgierka.pl ) - Martyna pomogła mi uchwycić momenty, które ciężko jest objąć komórką lub których nie chciał mi zrobić mój #instahusband ;) fotki idealne do social mediów.➡️ 👫🏻 3) fotki zrobione przez wspomnianego męża - nie jest łatwo, czasem grozi rozwodem ;) jednak @yan.ex dzielnie realizuje moje pomysły i sam ma mnóstwo pomysłów - te fotki są właśnie często #naluzie - tak jak dzisiejszy tytuł #wyzwaniekfs od @kobiecafotoszkola - te fotki nadają klimatu i takiej mojej energii do feedu.➡️ 💡 4) fotki, które robie ja sama - selfie, ale też różne kadry :) uwielbiam robić zdjęcia i z chęcią je potem wykorzystuję tu na insta. Przecież nie wszystko musi być okraszone moją twarzą ;) a ile to dodatkowego contentu.Opcji jest dużo :) najlepiej się nimi bawić, mieszać. Jeśli uprzemy się na mega profesjonalne zdjęcia to🔹️ a) będzie nas to sporo kosztować🔹️ b) wciąż będzie nam brakowało zdjęć pod różne tematy🔹️ c) szybko może nasz feed stać się nudny i sztampowy.💬 A Ty skąd bierzesz zdjęcia na swój Instagram? Czy wrzucasz takie na luzie czy jeszcze się wahasz nad takim kierunkiem?.Jestem mega ciekawa Twojej opinii ⬇️.#wyzwaniekfs4 #dziewczynykfs #kobiecybiznes #kobietykfs #kobiecafotoszkoła #luźnaguma #mojbiznes #instawyzwanie #instawtorek_kfs #pracazdalna #pracazdomu #mojbiznes #sesjabiznesowa #sesjazdjeciowa #uśmiech #houseforrest #wplenerze #morsowałam
239 21
Czy trzeba pokazywać w Internecie swoją prywatność? 🌟.Pytanie zadała mi E., która chciała zacząć działać w sieci, ale bardzo bała się pokazywania swojej prywatności. Długo zastanawiałam się, jak odpowiedzieć..Bo oczywiście, że nie trzeba! Warto jednak doprecyzować co rozumiemy przez prywatność. Dla jednej osoby będzie to rodzina, dla innej czas wolny, a dla jeszcze innej - własny wizerunek..Na początku zastanów się, gdzie leżą granice Twojej prywatności. Jeśli chcesz działać regularnie i efektywnie to warto odczuwać z tego jakąś satysfakcję, a nie codziennie zadręczać się, że pokazujesz więcej niż chcesz..Co jeśli zdecydowałaś, że chcesz pokazywać się tylko zawodowo - to ok! Tu też jest duża przestrzeń np. na pokazanie kulis biznesu, historie związane z zawodową codziennością, nowymi projektami..Łatwiej nam natomiast utożsamiać się z osobami, które wpuszczają nas trochę bardziej do swojego świata. Chętniej śledzimy takie osoby w social mediach - bo pamiętaj, że wiele osób używa ich w chwilach relaksu, a nie tylko do biznesu czy nauki. Dlatego tematy lifestylowe, tak dobrze się klikają..Co więc odpowiedziałam mojej znajomej E.? Pokazałam jej osoby w sieci, które działają w różny sposób, pokazują różny zakres swojej prywatności:🔹️ @paniswojegoczasu - u Oli zobaczymy dużo kulis biznesu, trochę  jej czasu prywatnego i męża. Nie widać tu dzieci, przyjaciół czy rodziców.🔹️ @lifemanagerka - u Agnieszki dowiemy się sporo o jej codziennym życiu, zdrowiu, spędzaniu czasu. Na ogół na stories pokazuje się jednak sama i nie ma tu jej najbliższych.🔹️ @mamaginekolog - u Nicole mamy rodzinę , pracę, znajomych.🔹️ @traveliciouspl - tu nie ma nawet twarzy autorki. I z sukcesami sprzedaje swoje presety..Oczywiście u każdej z Dziewczyn widzimy tylko jakiś wycinek ich życia..Też możesz zdecydować, jaki wycinek pokażesz. Pamiętaj, że tej decyzji nie wykłuwasz w betonie. Możesz za jakiś czas ją zmienić..Dziś dla wielu trudny dzień w wyzwaniu @kobiecafotoszkola - #selfie! Pamiętaj, że to Ty decydujesz ile pokazać..Daj koniecznie znać, gdzie leżą Twoje granice prywatności ⬇️.Moj odp. w komentarzu
275 20
Masz mało sprzedaży, chcesz zarabiać więcej. Zastanawiasz się co zrobić i pierwsza Twoja myśl to - reklamy!? 🌟.⏰ Na takim etapie zgłasza się do mnie wiele osób. Rozpoczęły działania w sieci niedawno lub jakiś czas temu, ale nie osiągają satysfakcjonujących wyników..💬 Często więc dostaję zapytanie, w którego treści pojawia się informacja, że osoba ma mały budżet na reklamy, ale jeśli zarobi to dołoży wiecej.. 💡 Tu zawsze zapala mi się lampka i pytam - jak wyglądała dotychczasowa sprzedaż, ile osób jest na liście mailingowej, jakie regularne działania są prowadzone czy jest jakiś plan lub strategia działań. ➡️ W większości przypadków okazuje się że planu nie ma, sprzedaż do własnej bazy była niewielka, a działania prowadzone są nieregularnie, często w formie skoków z jednej platformy do drugiej..🔹️ W takim wypadku w pierwszej kolejności proponuję współpracę nad strategią, gdyż to ona tak  może przynieść najlepsze efekty. Elementem strategii są też kampanie płatne. 🔹️ Na tę opcję decydują się na ogół osoby, które myślą o swoim biznesie długofalowo i są gotowe poczekać na efekty. 🔹️ Z osobami, które 100% sukcesu upatrują w reklamach nie podejmuję współpracy - zapewne by się rozczarowały bo reklamy to nie jest cudowny lek dla biznesu. Często te osoby mają już za sobą szereg współprac z których są niezadowolone. Nie chcę dołączyć do tej listy ;).💰 Płatne reklamy są świetnym mnożnikiem naszych działań, ale jak to w matematyce - jeśli mnożysz zero nawet przez kilka tysięcy to otrzymasz zero (takiego porównania użył @fbgeorgiew i uważam, że jest ono w punkt)..🤔 Czy więc nigdy nie podejmuję się kampanii płatnych jeśli ktoś nie robi ze mną strategii? Oczywiście, że działam z takimi osobami :) tylko muszą już mieć one jakiś zarys strategii, regularnych działań i komunikacji..💫 Bo moje reklamy są bardzo skuteczne, ale jednak nie magiczne 🙃 mogę pomóc Ci pomnożyć dotychczasowe wyniki lub musimy usiąść i od początku przeanalizować Twoje działania budując strategię..W ten sposób postanowiłam się przedstawić z okazji wyzwania u @kobiecafotoszkola .Mam nadzieję, że Cię nie wystraszyłam ;) jeśli masz jakieś pytania o reklamy - pisz śmiało ⬇️
233 6
Workation - pomysł idealny czy jednak nie do końca? 🌟.Siedząc w korpo marzyło mi się pracowanie z jakiegoś lasu czy innej plaży - z pięknym widokiem, słońcem, wiatrem we włosach 🏝.Pracując teraz na swoim - mam taką możliwość. Wyjechać i pracować z jakiegokolwiek miejsca. Czy mi się to podoba? Nie bardzo!.Jako, że FB nie robi sobie urlopów - to i ja do reklam muszę regularnie zaglądać. I ostatnio, aktualizując reklamy w pięknym @houseforrest stwierdziłam, że workation jest przereklamowane 🤪.🏖 Dla mnie wakacje to czas relaksu i odpoczynku. A jednak mając z tyłu głowy pracę nie jest to tak łatwo osiągnąć. 🤯 Podczas wyjazdów ograniczam więc pracę do minimum. Może, gdybym wyjechała gdzieś na kilka tygodni, to miałabym inne zdanie i doświadczenia. Teraz zdecydowanie nie jestem fanką łączenia pracy i krótkich urlopów..🤔 Jestem mega ciekawa jakie są Wasze doświadczenia? A może macie swoje patenty, jak sprawić żeby się porządnie zrelaksować podczas workation, a jednocześnie pracować?.Ps. Tworzenie kontentu podczas wakacji, jak relacje, posty czy zdjęcia to też wg. mnie praca 😀#zainspirowana #zainspirowanapl #workation #pracazdalna #pracanaswoim #wlesie #biznesonline #kfs #kobietykfs #dziewczynykfs #kobiecafotoszkoła #instawtorek #porannakawa #takietam #kawazmlekiem #kubekkawy #kubek #polskagirlboss #liwiec #odpoczynek #kubekemaliowany #jestemwlesie #robota #narobocie #kawiarka #jestemzlasu #wlesiezrobotą #przedwiośnie #wiosna2021 #wiosennie
168 25
To nie był zły rok 💜✅ zawodowo 5✅ zdrowotnie mocne 4✅ prywatnie 5+Tylko trochę zdjęć z podróży brakuje... ale nadrobimy 😉A czym różni się Twoje tegoroczne #bestnine w porównaniu do poprzednich lat?Szczęśliwego Nowego Roku 🤩😘🥰#zainspirowana #zainspirowanapl #bestnine2020 #topnine #topnine2020 #mojafirma #biznesonline #domowebiuro #pracanaswoim #pracanaswoim #pracaonline #sketchnoting #notatkawizualna #uśmiech #brunetka #piesekwarszawski #piesek #kwiatywdomu #girlbosspl #okularnica #szczesliwegonowegoroku #dziewczynykfs #kobietykfs #kobietaniezalezna #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #naswoim #własnybiznes #pierwszakawa #inspirującykwadrans
117 0
Dzień Kundelka 🐕Nie kupuj - adoptuj ❤.Kiedy około 10 lat temu poznałam skalę bezdomności zwierząt w Polsce postanowiłam, że psiaki, które będą ze mną mieszkały to będą kundelki. .Uważam też, że przyjaciół się nie kupuje..Czy w związku z tym zabraniam innym kupować psy? NIE. Czy wyzywam lub gardzę ludźmi, którzy psy kupują? NIE. Czy szanuję ich zdanie, rozmawiam o kupowaniu/adopcji i poznaję ich argumenty. TAK. Czy zawsze staram się podkreślać, że moje psiaki - Daisy, a teraz Suzi, są adoptowane? TAK. Czy moim przykładem udało mi się kogoś namówić do adopcji, a nie zakupu? TAK! 🥰.I to na razie cały komentarz do obecnej sytuacji. Wybór - nie zakaz⚡.fot. @zgierka.pl .#zainspirowana #zainspirowanapl #dzienkundelka #dzieńkundelka #psyjaciel #niekupujadoptuj #adoptujniekupuj #adopciak #kundelek #kundelkowelove #piesek #piesekwarszawski #kundeleknajwspanialszy #kundelki #mojpies #psyjaciółki #przyjaciółki #najlepszeprzyjaciółki #niedziela #wybórniezakaz #siła #silajestkobieta
223 25
🤔 "Lepiej późno niż wcale" - czy to powiedzenie sprawdza się w marketingu?.Za chwilę wiele osób będzie się mogło o tym przekonać - często boleśnie 😬.O czym mowa? A o Świętach ☃️🌲 Co? Święta? Przecież to za dwa miesiące! .Tak - TYLKO za dwa miesiące!.Już teraz powinnaś mieć przygotowane wszystkie materiały, planowane pakiety i promocje świąteczne. Ruszamy z tym przecież zaraz na początku listopada! W wielu miejscach czytałam, że ze względu na obecną sytuację i obawę, że prezenty nie przyjdą na czas ludzie zaczną zakupy wcześniej 🎁 konkurencja o klienta w internecie będzie ostra!.Co więc zrobić? Jak się przygotować ze sprzedażą na Święta w trybie last minute? 🧐 O tym będę mówiła w przyszłym tygodniu w ➡️ środę o 10:00 na #inspirującykwadrans w grupie Zainspirowana Twoją marką online (link w BIO) ⬅️ Dołącz do grupy już dziś, aby nie przegapić..Jestem ciekawa czy masz już plan na święta dla swojego biznesu?. Ps. A ja dziś testuję, jak działa spóźnienie na #instawtorek_kfs ;) taką ładną fotkę przygotowałam - szkoda, żeby przepadła..#zainspirowana #zainspirowanapl #instawtorek #dziewczynykfs #kobiecafotoszkola #kobietykfs #kobiecafotoszkoła #jesieniara #jesień #jesiennasesja #naświęta #socialmediatips #socialmediapl #bozenarodzenie2020 #kobietywbiznesie #kobiecybiznes #kobietaniezależna #kobietaniezalezna #mojafirma #liście #czasnainsta #mojbiznes #środa #kreatywnaśroda #dzieńdobry #markaosobista #własnybiznes #pracanaswoim
288 9
🌟 Jak zrobić, żeby się nie narobić - czyli recykling treści 🌟 .Piątek 16:30. Dopinamy ostatnie projekty, ostatnie tabelki i do domu. Tak było w korpo (no prawie zawsze 😅). A jak jest na swoim?. Jest tyle roboty, że nie idzie tego przerobić! Plus dochodzą tematy takie jak księgowość, aspekty prawne, informatyczne, graficzne... jedna osoba 1000 stanowisk. ➡️ I jeszcze Ci mówią, że masz tworzyć wartościowy content!!! Kiedy ja się pytam 🤯.Tu z pomocą przychodzi recykling treści ♻️ czyli co? Nie musisz non stop wymyślać nowego materiału. Możesz wykorzystać ten sam w różnych formach i kanałach. Jak? 🤔 pokaże na przykładzie 🥰.1️⃣ W zeszłym tygodniu nagrałam live "5 nieoczywistych błędów w kampaniach reklamowych". Znajdziesz go na mojej grupie na Facebooku "Zainspirowana Twoją marką online" (link w BIO).2️⃣ Kawałek live'a wrzuciłam na IGTV z zaproszeniem do obejrzenia całości na grupie.3️⃣ Dziś zrobiłam merytoryczny quiz na stories z tego samego materiału (bardzo zapraszam do wzięcia udziału 🤩 jestem mega ciekawa jak Wam się spodoba).4️⃣ Teraz piszę o tym post na insta..Co mogłabym zrobić jeszcze?5️⃣ Wrzucić live na fanpage (zapomniałam 😅).6️⃣ Wrzucić na kanał na YouTubie (nie mam jeszcze).7️⃣ Zrobić o tym artykuł na www i uzupełnić go o video (ach, gdzie ta strona...).8️⃣ Zrobić o tym podcast (może kiedyś).. I to ten recykling ♻️ nieźle, co? To wszystko z jednego materiału merytorycznego..➡️🤔 Jak podoba Ci się idea recyklingu treści? Stosujesz go w swoich działaniach?.#zainspirowana #zainspirowanapl #kobietykfs#dziewczynykfs #piątekztelefonem #wyzwaniewildrocks #jesiennasesja #jesieniara #dyniowelove #dynia #kobiecybiznes #socialmediapl #kobietaniezależna #paniswojegoczasu #balkoning #piątek #czasnainsta #sesjabiznesowa #mojafirma #domowebiuro #kawanatarasie #kawazmlekiem #warszawianka #koszulawkrate #nattylooker #biznesonline #kobietawbiznesie #biurowdomu #uśmiech #pracazdomufot. @zgierka.pl
180 12
Zainspirowanapl i firma Marketingowe Inspiracje to nie tylko ja 🙃 .👩🏻🧔🏻We wszystkich działaniach bardzo wspiera mnie mąż i zajmuje się ważnymi kwestiami takimi, jak umowy, faktury, finanse. Jest też ogromnym wsparciem merytorycznym przy wielu projektach 💪 Bez niego prowadzenie własnej firmy byłoby duuuużo trudniejsze..A dziś nasza druga rocznica ślubu 💍 jesteśmy razem już jednak długo dłużej. Dzisiejsza data to również 14 rocznica naszego związku 💞 wszytsko zaczęło się w piątek 13tego i zdecydowanie nie było pechowo 🥰.#zainspirowana #zainspirowanapl #kfs #instawtorek_kfs #instawtorek #dziewczynykfs #kobietykfs #ślub #naszślub #sesjaślubna #sesjaplenerowa #jesieniara #brunetka #naszdzień #razemnajlepiej #tendzień #pannamloda #suknia #girlbosspl #mojafirma #kobiecybiznes #bibliotekauniwersytetuwarszawskiego #ogrodybuw #jesiennasesja #mążiżona #żonaimąż #slubbezbez #kobietaniezależna #czasnainsta #sesjawplenerze
218 10

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Co musisz wiedzieć o swoim kliencie?

Jest kilka podstawowych pytań, od których zaczynam, gdy ustawiam reklamy lub buduję strategię komunikacji firmy. To pytania o profil klienta. Podpowiem Ci, jak dobrze określić grupę docelową i dlaczego „komu sprzedać?” to źle postawione pytanie.

Czytaj dalej »

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco. Zapisz się na inspirujący Newsletter.
Tu dowiesz się jak skutecznie działać online.

Ta strona używa plików cookies, by dostarczać optymalne treści (Polityka prywatności).